Paolo Haaland Scarbocci
Assistant Professor
Contact
Telephone: 51832089
Email: paolo.h.scarbocci@uis.no
Room: KK S-3.ETG Landskap
Department
Faculty of Arts and Education
Department of Education and Sports Science
Assistant Professor
Telephone: 51832089
Email: paolo.h.scarbocci@uis.no
Room: KK S-3.ETG Landskap
Department
Faculty of Arts and Education
Department of Education and Sports Science
Scarbocci, Paolo Haaland; Njå, Morten Bergsten
(2021)
Framtidsrettet og pedagogisk bruk av AR-teknologi i grunnskolen.
ISBN 978-82-7644-990-7.
Scarbocci, Paolo Haaland
(2022)
Dataspill på lærerutdanningen.
Spilltanken 2;
2022-01-13 - .
Scarbocci, Paolo Haaland; Lunde, Eirik Midbøe
(2022)
Spillpedagogikk i lærerutdanningen.
Scarbocci, Paolo Haaland; Lunde, Eirik Midbøe
(2022)
Her lærer lærerne hvordan ny teknologi kan brukes i undervisningen.
Scarbocci, Paolo Haaland; van Schaik, Fiona
(2022)
Perspektiver på elevmedvirkning i en urolig verden .
Planleggingsdag;
2022-08-15 - .
van Schaik, Fiona; Scarbocci, Paolo Haaland
(2022)
Koding i Minecraft Education Edition & Algoritmisk tenkning.
Fagdag;
2022-03-29 - .
Scarbocci, Paolo Haaland; Madland, Ingebjørg
(2022)
Videogames as literary experiences.
Grensesnitt;
2022-05-25 - .
Scarbocci, Paolo Haaland; Madland, Ingebjørg
(2022)
Dataspill som litterær opplevelse.
Nasjonal konferanse om lesing 2022;
2022-04-04 - .
Scarbocci, Paolo Haaland
(2022)
Data- og videospillveileder for lærere.
Scarbocci, Paolo Haaland; Njå, Morten Bergsten
(2021)
Fremtidsrettet og pedagogisk bruk av AR-teknologi i grunnskolen.
SPOT-konferansen 2021;
2021-11-25 - .
Scarbocci, Paolo Haaland
(2021)
Forslag til rammeverk for formidling av dataspill i Den kulturelle skolesekken.
Skarstein, Frode; Scarbocci, Paolo Haaland
(2021)
SteamUpgrade: the Norwegian perspective.
SteamUpgrade: Transnational meeting;
2021-11-02 - 2021-11-05.
Rønningsbakk, Lisbet; Arstorp, Ann-Therese; Bøen, Elin; Scarbocci, Paolo Haaland
(2018)
Fremtidens klasserom i lærerutdanningen.
NKUL 2018;
2018-05-07 - 2018-05-09.
Scarbocci, Paolo Haaland; Nygard, Arne Olav
(2017)
Digital lesing og elevsentrert undervisning.
Besøk fra Telemark Fylkeskommune;
2017-02-02.
Scarbocci, Paolo Haaland; Færevaag, Margaret Klepstad; Bjerkan, Kirsten Meyer; Refvik, Linda; Wagner, Åse Kari H.
(2017)
Språkvansker (barnehage).
Scarbocci, Paolo Haaland; Sæbø, Johanne Ur; Brenne, Hilde; Vikebø, Hilde; Wahl, Hilde Terese; Midtgård Johansen, Jarle
(2017)
Språkvansker (barnetrinn).
Scarbocci, Paolo Haaland; Bentsen, Edle Inga
(2017)
Lese- og skrivevansker på 1. og 2. årstrinn - Økt 2: Når elever strever med å lese ord..
Scarbocci, Paolo Haaland; Sæbø, Johanne Ur
(2017)
Elever med IOP i de fleste fag.
Scarbocci, Paolo Haaland; Håland, Anne; Aasen, Marit
(2016)
Lesing og skriving i norskfaget.
Mossige, Margunn; Scarbocci, Paolo Haaland
(2015)
Lesing og selvregulering i tverrfaglig prosjektarbeid i Medier og kommunikasjon.
FYR;
2015-11-30 - 2015-12-02.
Scarbocci, Paolo Haaland
(2016)
Språkløyper, 2016-2019 - Å lesa i norskfaget (fagfilm).