Formidling
Hvalby, Mette
(2024)
Addressing Burnout Among Newly Qualified Teachers:
What Impact can Induction Programmes Have?
.
International Congress for School Effectiveness and Improvement ICSEI;
2024-01-09 - 2024-01-12.
Hvalby, Mette ;
Hazzard, Paul
(2024)
Early Career Teachers and Burnout.
Hvalby, Mette
(2024)
Veiledning i skikkethetsvurdering i høyere utdanning – utfordringer med bruk av kunstig intelligens.
Veiledningskonferansen 2024;
2024-02-08 - 2024-02-09.
Hvalby, Mette
(2024)
Simulation as a Pedagogical Method in Teacher Education – the Concept of the Facilitators.
Nordic Educational Research Association (NERA);
2024-03-06 - 2024-03-08.
Hvalby, Mette
(2024)
Livsmestringsperspektivet i veiledning .
Seminar for nyutdannede nytilsatte lærere i skolen;
2024-04-08.
Hvalby, Mette ;
Hansen, Mette Tindvik
(2024)
Exploring the Concept of Fidelity in Simulation-Based Learning when Developing Suitability Assessment Practices.
AMPS - Learning Life Work;
2024-06-10 - 2024-06-12.
Hvalby, Mette
(2024)
Skikkethetsvurdering - Hvordan bistå studenter for å fullføre med et godt resultat .
Kick-off, Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk;
2024-08-08.
Hvalby, Mette
(2024)
Forskning på skikkethet i høyere utdanning.
Symposium;
2024-10-17.
Hvalby, Mette
(2023)
Hva er god veiledning?.
Nettverk for lærerspesialister i Rogaland;
2023-02-08.
Hvalby, Mette
(2023)
Facing Reality - Mentoring as a Tool in Lifelong Learning.
International Council for Open and Distance Education - Conference;
2023-02-15 - 2023-02-17.
Hvalby, Mette
(2023)
Online Forms as an Artefact in Suitability Assessments in Teacher Education - Opportunities and Challenges
.
Nordic Educational Research Association (NERA) ;
2023-03-15 - .
Hvalby, Mette
(2023)
Skikkethetsvurdering i lektorutdanningen.
Fagdag for administrativt og vitenskapelig ansatte;
2023-03-20.
Hvalby, Mette ;
Granberg, Heidi
(2023)
Nyutdannet i lærerrollen.
Seminar for nyutdannede nytilsatte lærere i skolen;
2023-03-30.
Hvalby, Mette
(2023)
Norwegian Teachers' Use of Professional Judgement in Working with Citizenship Education.
American Educational Research Association (AERA);
2023-04-13 - 2023-04-16.
Hvalby, Mette ;
Hansen, Mette Tindvik
(2023)
Simulation as a Pedagogical Method in Teacher Education - a Collaborative Project Related to Suitability Assessments.
Applying Education Conference;
2023-04-24 - 2023-04-28.
Hvalby, Mette
(2023)
Hvilken betydning har en inkluderende skole/barnehage for
veiledningspraksis?.
Forum for lokale veiledere;
2023-09-22.
Hvalby, Mette
(2023)
Tilbudet om veiledning har gjort overgangen enklere for nyutdanna lærere.
Hvalby, Mette Irene
(2022)
Veiledning av nyutdannede nytilsatte lærere i en inkluderende skole. Utfordringer og muligheter.
Veiledningskonferansen 2022;
2022-02-09 - 2022-02-10.
Hvalby, Mette Irene
(2022)
Skikkethetsarbeidet ved Universitetet i Stavanger.
Læringsmiljøutvalget og Utdanningsutvalget;
2022-02-16.
Hvalby, Mette Irene;
Nybøe, Øystein
(2022)
Anerkjennelse - fra ulike perspektiver.
Seminar for nyutdannede nytilsatte lærere i skolen;
2022-04-05.
Hvalby, Mette Irene
(2022)
Suitability Assessment of Pre-Service Teachers During the Pandemic.
Nordic Educational Research Association (NERA);
2022-06-01 - 2022-06-03.
Hvalby, Mette Irene
(2022)
Forskning på skikkethetsvurdering.
Nasjonalt seminar for institusjonsansvarlige for skikkethet;
2022-06-12 - 2022-06-13.
Hvalby, Mette
(2022)
"I am still me, even though I am a teacher." Pre-Service Teachers Professional Development in Practicum Related to Suitability Assessment.
Teacher Education Research;
2022-06-14 - 2022-06-15.
Hvalby, Mette
(2022)
Kraftig økning i skikkethetssaker på lærerutdanningene.
Hvalby, Mette
(2022)
Skikkethetsvurdering i barnehagelærerutdanning.
Fagdag for vitenskapelig og administrativt ansatte;
2022-08-09.
Hvalby, Mette
(2022)
Læreres profesjonelle dømmekraft.
Seminar for nyutdannede nytilsatte lærere i skolen;
2022-09-22.
Hvalby, Mette
(2022)
Skikkethet i lærerutdanningen.
Fagdag for vitenskapelig og administrativt ansatte;
2022-10-04.
Tungland, Inger Benny Espedal;
Hvalby, Mette Irene
(2021)
Tre år med Prinsipper og forpliktelser for veiledning av nyutdannede nytilsatte Hva er status nå? .
Forum for lokale veiledere;
2021-09-13.
Hvalby, Mette Irene
(2021)
The Complex Role of Practice Teachers in Suitability Assessment.
Diversity in Techer Education Research;
2021-11-09 - 2021-11-10.
Hvalby, Mette Irene;
Tveitnes, Marianne Sandvik
(2021)
Vi skaper rom for deltakelse.
Seminar for nyutdannede nytilsatte lærere i skolen;
2021-03-24.
Hvalby, Mette Irene;
Tungland, Inger Benny Espedal
(2021)
Evaluering av nasjonale rammer for veiledning.
Forum for lokale veiledere;
2021-05-27.
Hvalby, Mette Irene
(2019)
Vold og trusler i skolen.