Eli Flatekval
Assistant Professor
Contact
Telephone: 51831526
Email: eli.flatekval@uis.no
Room: HG O-237
Department
Faculty of Arts and Education
Department of Education and Sports Science
Assistant Professor
Telephone: 51831526
Email: eli.flatekval@uis.no
Room: HG O-237
Department
Faculty of Arts and Education
Department of Education and Sports Science
Flatekval, Eli
(2016)
Barnefolklore som utgangspunkt for språk- og kulturarbeid. I: Barns flerkulturelle steder. Kulturskaping, retorikk og barnehageutvikling.
Universitetsforlaget.
ISBN 9788215026299.
s.84-100.
Flatekval, Eli
(2013)
Er det ønskelig og mulig å validere litterære habituser i barnehagen?. I: Vitskap og kunnskap i profesjonsutdanningane : essaysamling frå kurs i vitskapsteori og kunnskapsforståing ved Høgskolen Stord/Haugesund, H-2011/V-2012.
Høgskulen på Vestlandet.
s.110-129.
Flatekval, Eli
(2010)
Norsk & Svensk i danskundervisningen 5.-6.-klasse.
ISBN 9788791036224.
Flatekval, Eli
(1999)
Innledning. I: Forankring og fornying. Nordiske ungdomsromaner fram mot år 2000.
Cappelen Damm Akademisk.
ISBN 82-456-0592-1.
s.7-9.
Laberg, Steinar; Flatekval, Eli
(1995)
Skolen og den kommersielle kulturen - kollisjon og koalisjon : forbrukerundervisning med utgangspunkt i faget norsk : idehefte.
Høgskolen i Innlandet.
Flatekval, Eli
(2018)
Når bildebøker tematiserer det å dele med andre En analyse av representasjoner av solidaritet med utgangspunkt i Lilie Chouliarakis bok The ironic spectator..
Critical Literacy, Ydalir;
2018-10-04 - 2018-10-05.
Flatekval, Eli
(2017)
Presentasjon av prosjektet barns flerkulturelle steder.
Forum for barnehagevitenskap;
2017-05-23.
Flatekval, Eli
(2017)
Kritikk av kritikk. En vurdering av kritikk rettet mot dialogisme.
Kritisk Literacy;
2017-02-17.
Flatekval, Eli
(2017)
50% seminar Ph.d-prosjektet tekstpraksiser i den flerkulturelle barnehagen.
50% seminar;
2017-08-18.
Flatekval, Eli
(2016)
Høytlesningspraksiser og litteraturpedagogiske diskurser i flerkulturelle barnehager.
Forum for barnehagevitenskap;
2016-05-24.
Flatekval, Eli
(2016)
Presentasjon av forskningsprosjektet tekstpraksiser i den flerkulturelle barnehagen.
Forum for barnehagevitenskap;
2016-05-24.