Gaute Hovtun
Associate Professor
Contact
Telephone: 51833483
Email: gaute.hovtun@uis.no
Room: HG O-203
Department
Faculty of Arts and Education
Department of Education and Sports Science
Associate Professor
Telephone: 51833483
Email: gaute.hovtun@uis.no
Room: HG O-203
Department
Faculty of Arts and Education
Department of Education and Sports Science
Hovtun, Gaute; Dreyer, Tore
(2024)
Definisjoner på firkanter i lærebøker.
Tangenten - Tidsskrift for matematikkundervisning.
ISSN 0802-8192.
Volum 35.
Hefte 1.
s.34-47.
Hovtun, Gaute; Mosvold, Reidar; Bjuland, Raymond; Fauskanger, Janne; Gjære, Åsmund Lillevik; Jakobsen, Arne; Kristensen, Morten Søyland
(2021)
Exploring opportunities to learn mathematics in practice-based teacher education : a Norwegian case study. I: Bringing Nordic mathematics education into the future : Preceedings of Norma 20 : The ninth Nordic conference on mathematics education Oslo, 2021.
ISBN 9789198402438.
s.137-144.
Hovtun, Gaute
(2019)
Oppvarmingsoppgaver.
Tangenten - Tidsskrift for matematikkundervisning.
ISSN 0802-8192.
Volum 30.
Hefte 1.
s.38-48.
Hovtun, Gaute
(2020)
Mer matematikk, takk!.
Universitetsforlaget.
ISBN 978-82-15-03555-0.
Hovtun, Gaute; Røislien, Jo
(2024)
Hvordan gjør jeg det?.
Tangenten - Tidsskrift for matematikkundervisning.
ISSN 0802-8192.
Volum 35.
Hefte 1.
s.13-16.
Gjære, Åsmund Lillevik; Fauskanger, Janne; Hovtun, Gaute
(2024)
Praksisnær undervisning i matematikk.. I: Lærerutdanningene ved UiS gjennom 70 år..
ISBN 978-82-8439-272-1.
s.82-100.
Hovtun, Gaute
(2022)
Følelsen av å ikke vite.
blogg.kikora.no.
Hovtun, Gaute; Dreyer, Tore
(2022)
ØDU-metodikken - Øve på dialogbasert undervisning.
Konferanse for Lærerutdannere i Matematikk 2022;
2022-09-19 - 2022-09-21.
Hovtun, Gaute
(2021)
Å fange elevenes interesse for matematikk.
Utdanning.
ISSN 1502-9778.
Hefte 1.
s.46-49.
Hovtun, Gaute
(2021)
Exploring opportunities to learn mathematics in practice-based teacher education: A Norwegian case study.
NORMA20;
2021-05-01 - 2021-05-04.
Hovtun, Gaute
(2022)
Hvordan gjør jeg det?.