Mari-Ann Letnes

Associate Professor

Logo UiS

Contact

Email: mari.a.letnes@uis.no

Department

Faculty of Arts and Education

Department of Education and Sports Science

Publications

Vitenskapelige publikasjoner

Madsen, Anders Aasgaard; Lund, Anette Helene; Letnes, Mari-Ann

(2023)

«Estetisk uke» som didaktisk design for lærerstudenters utvikling av profesjonell identitet.

Nordisk tidsskrift for utdanning og praksis.

ISSN 2535-7697.

Volum 17.

Hefte 1.

s.1-17.

DOI: 10.23865/up.v17.3351

Letnes, Mari-Ann; Rasmussen, Ingvill; Ní Bhroin, Niamh; Stänicke, Line Indrevoll; Veelo, Nicole Christine

(2023)

Socio-digital divides in Norwegian education - How variation in parental mediation and pedagogical approaches influenced experiences of remote schooling during the Covid-19 pandemic.

Nordic Journal of Digital Literacy.

ISSN 1891-943X.

Volum 18.

Hefte 3.

s.201-213.

DOI: 10.18261/njdl.18.3

Røkenes, Fredrik Mørk; Grüters, Anna Ruth; Skaalvik, Cecilie; Lie, Tove Grete; Østerlie, Ove; Järnerot, Anna; Humphrey, Kristoffer; Gjøvik, Øistein; Letnes, Mari-Ann

(2022)

Teacher educators’ professional digital competence in primary and lower secondary school yeacher education.

Nordic Journal of Digital Literacy.

ISSN 1891-943X.

Volum 17.

Hefte 1.

s.46-60.

DOI: 10.18261/njdl.17.1.4

Letnes, Mari-Ann

(2022)

Skapende, meningsskapende og kunnskapende medieproduksjon i skolen. I: Digital teknologi for læring og undervisning i skolen.

Universitetsforlaget.

ISBN 9788215053974.

s.269-288.

Letnes, Mari-Ann; Killerud, Aurora Elisabeth; Kalfoss, Ingrid Guldhaug

(2021)

Studenter og underviseres forventning og erfaring med bruk av læringsplattformen Blackboard ved NTNU.

Nordisk tidsskrift for utdanning og praksis.

ISSN 2535-7697.

Volum 15.

Hefte 1.

s.33-50.

DOI: 10.23865/UP.V15.2308

Letnes, Mari-Ann

(2021)

Digitalt mangfold - digitale skiller. I: Elev i skolen 1-7 : Mangfold og mestring.

Cappelen Damm Akademisk.

ISBN 9788202659332.

s.226-248.

Letnes, Mari-Ann

(2020)

Kvalitet og kunstnerisk kvalitet i kulturskolens fagplan for visuell kunst.

FormAkademisk - Forskningstidsskriftet for design og designdidaktikk.

ISSN 1890-9515.

Volum 13.

Hefte 1.

s.1-16.

DOI: 10.7577/formakademisk.3484

Krumsvik, Rune Johan; Røkenes, Fredrik Mørk; Letnes, Mari-Ann

(2019)

Digital kompetanse i lærerutdanning og skole 5-10. I: Lærer i skolen 5-10. Lærerarbeid og læringsmiljø.

Cappelen Damm Akademisk.

ISBN 978-82-02-62201-5.

s.248-296.

Letnes, Mari-Ann; Røkenes, Fredrik Mørk; Krumsvik, Rune Johan

(2019)

Profesjonsfaglig digital kompetanse i skole og lærerutdanning. I: Lærer i skolen 1-7. Lærerarbeid og læringsmiljø.

Cappelen Damm Akademisk.

ISBN 978-82-02-56723-1.

s.246-272.

Letnes, Mari-Ann

(2019)

Multimodal madia production: Children's meaning making when producing animation in a play-based pedagogy. I: Early Learning in the Digital Age.

Sage Publications.

ISBN 978-1-5264-4683-1.

s.180-195.

Letnes, Mari Ann

(2018)

Rammeplanene fortid – nåtid – fremtid. I: Boka om kunst og håndverk i barnehagen.

Universitetsforlaget.

ISBN 9788215027661.

s.53-64.

Letnes, Mari Ann

(2018)

Barns estetiske erfaring, lek og læring. I: Boka om kunst og håndverk i barnehagen.

Universitetsforlaget.

ISBN 9788215027661.

s.65-76.

Letnes, Mari Ann

(2018)

Barns bruk av multimodale medieprodukter og digital teknologi. I: Boka om kunst og håndverk i barnehagen.

Universitetsforlaget.

ISBN 9788215027661.

s.229-242.

Letnes, Mari Ann

(2018)

Form, innhold og komposisjon. I: Boka om kunst og håndverk i barnehagen.

Universitetsforlaget.

ISBN 9788215027661.

s.273-291.

Letnes, Mari Ann

(2017)

Legende Læring med Digitale Medier.

Akademisk Forlag.

ISBN 9788750050728.

Letnes, Mari-Ann

(2017)

Visualisering som drivkraft i kunnskapskonstruksjon undersøkt gjennom et A/r/tografisk blikk.

Journal for Research in Arts and Sports Education.

ISSN 2535-2857.

Volum 1.

Hefte 5.

s.112-130.

DOI: 10.23865/jased.v1.913

Letnes, Mari Ann

(2016)

Barns møter med digital teknologi, Digital teknologi som pedagogisk ressurs i barnehagebarns lek, opplevelse og læring.

Universitetsforlaget.

ISBN 9788215024905.

Olaussen, Ingvild Olsen; Letnes, Mari Ann

(2014)

Mot en multimodal didaktikk i barnehagens pedagogiske praksis. I: Barnehagedidaktikk. En dynamisk og flerfaglig tilnærming.

Fagbokforlaget.

ISBN 9788232101818.

s.246-261.

Letnes, Mari-Ann

(2013)

Barnehagebarns kunstmøte i digitalestetisk praksis. I: Kunstpedagogikk og kunnskapsutvikling.

Universitetsforlaget.

ISBN 978-82-15-02167-6.

s.129-149.

Letnes, Mari-Ann

(2013)

Barns meningsskaping i arbeid med animasjon. I: Barn, kunst og kultur.

Universitetsforlaget.

ISBN 9788215020020.

s.219-230.

Letnes, Mari-Ann; Olaussen, Ingvild Olsen

(2013)

Tell it with Colors. I: Design learning for tomorrow. Design education from kindergarten to Phd.Proceedings of the 2nd international conference for design education researchers.

ABM-media AS.

ISBN 978-82-93298-05-2.

s.1298-1313.

Pareliussen, Ingar; Letnes, Mari Ann; Nakken , Anne Hjønnevåg

(2011)

Mellom virtualitet og virkelighet- matematikkundervisning i et tverrfaglig prosjekt i førskolelærerutdanningen. I: Forskning Trøndelag 2011.

Tapir Akademisk Forlag.

ISBN 978-82-519-2824-3.

s.165-178.

Letnes, Mari-Ann; Jæger, Henriette

(2008)

Bilde + tekst = språklig vekst. I: GLSM i barnehagen.

Universitetsforlaget.

ISBN 978-82-15-01235-3.

s.161-175.

Bøker og kapitler

Mørtsell, Tonje Victoria Lidahl; Fyhn, Håkon; Cyvin, Jakob Bonnevie; Lønne, Tuva Fjærtoft; Karlsen, Håvard; Berntsen, Alexander; Nubdal, Marte; Økland, Karen Engen; Letnes, Mari-Ann; Prasolova-Førland, Ekaterina; Plissonneau, Magalie Claire; Seland, Astrid; Bergset, Malin

(2022)

Emerging Education – Emerging Technology: Exploring the Emerging University.

ISBN 978-82-7446-203-8.

Letnes, Mari-Ann; Røkenes, Fredrik Mørk

(2022)

Digital teknologi for læring og undervisning i skolen.

Universitetsforlaget.

ISBN 9788215053974.

Letnes, Mari-Ann; Lafton, Tove; Broström, Stig

(2022)

Barnehagedidaktikk. En dynamisk og flerfaglig tilnærming. 2. utgave..

Fagbokforlaget.

ISBN 9788245037845.

Øyum, Lisbeth; Fjørtoft, Siw Olsen; Letnes, Mari-Ann; Dahl, Thomas; Caspersen, Joakim

(2022)

Fagfornyelsen, profesjonsfellesskap og partssamarbeid.

ISBN 978-82-14-07578-6.

Hefte 2022:00963.

Letnes, Mari-Ann; Veelo, Nicole Christine; Stänicke, Line Indrevoll; Ní Bhroin, Niamh; Rasmussen, Ingvill

(2021)

Kids' Digital Lives During COVID-19 Times Digital practices, safety and well-being of 6- to 12-year-olds – a qualitative study .

ISBN 978-82-7923-091-5.

Bandlien, Bjørn-Terje; Olaussen, Ingvild Olsen; Letnes, Mari-Ann; Angelo, Elin

(2021)

Utdanning i kunstfag: Samarbeid, kvalitet og spenninger.

Cappelen Damm Akademisk.

ISBN 978-82-02-71634-9.

Hefte 3.

Frisch, Nina Scott; Letnes, Mari Ann; Moe, Jørgen

(2018)

Boka om kunst og håndverk i barnehagen.

Universitetsforlaget.

ISBN 9788215027661.

Letnes, Mari Ann; Sando, Svein

(2016)

Småbarn og digitale medier 2016. En kvalitativ undersøkelse om norske 0-8-åringers bruk av digitale (online) medier.

ISBN 978-82-91977-52-2.

Letnes, Mari Ann; Sando, Svein; Hardersen, Barbro

(2016)

YOUNG CHILDREN (0-8) AND DIGITAL TECHNOLOGY A qualitative exploratory study - National report - Norway.

Broström, Stig; Lafton, Tove; Letnes, Mari Ann

(2014)

Barnehagedidaktikk. En dynamisk og flerfaglig tilnærming.

Fagbokforlaget.

ISBN 9788232101818.

Letnes, Mari Ann

(2014)

Digital dannelse i barnehagen. Barns maningsskaping i arbeid med multimodal fortelling.

Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet.

ISBN 978-82-326-0144-8.

Letnes, Mari-Ann

(2001)

Mellom frihet og styring : studie av kreativ problemløsning. Hovedoppgave.

OsloMet - storbyuniversitetet.

Letnes, Mari-Ann

(2001)

Samfunnets behov for læringskompetanse. Vedlegg til hovedoppgave.

OsloMet - storbyuniversitetet.

Formidling

Skaalvik, Cecilie; Letnes, Mari-Ann; Dons, Carl Fredrik; Meidell, Mette

(2024)

Mer enn tips og triks: Hvordan får det beste ut av DEKOM samarbeid?.

Skolelederen.

ISSN 0802-2062.

s.50-54.

Jones, Mari-Ana Myfanwy; Skaalvik, Cecilie; Letnes, Mari-Ann; Dons, Carl Fredrik; Meidell, Mette

(2024)

Mer enn tips og triks: hvordan få det beste ut av Dekom-samarbeid?.

Skolelederen.

ISSN 0802-2062.

Letnes, Mari-Ann

(2024)

A resource teacher’s role in the development of teachers’ professional digital competence.

Iscar - Inclusiveness as a future challenge conference 2024;

2024-08-27 - 2024-08-30.

Postholm, May Britt; Strand, Gro Marte; Emstad, Anne Berit; Hauge, Kåre; Tokle, Olav Dalsegg; Vinje, Bård; Valbekmo, Ingunn; Letnes, Mari-Ann

(2024)

Leadership and Learning for the Development of Teachers Professional Digital Competence.

ISCAR konferanse;

2024-08-28 - 2024-08-30.

Letnes, Mari-Ann; Bråten, Ingvard; Nielsen, Liv Merete; Skjelbred, Bente Helen

(2023)

A network of co-created knowledge - A field in progress.

FormAkademisk - Forskningstidsskriftet for design og designdidaktikk.

ISSN 1890-9515.

Volum 16.

Hefte 2.

DOI: 10.7577/formakademisk.5229

Letnes, Mari-Ann; Skaalvik, Cecilie

(2022)

DigSchool - A co created development project about use of digital technology in learning and teaching .

NERA2022;

2022-06-01 - 2022-06-03.

Letnes, Mari-Ann; Røkenes, Fredrik Mørk

(2022)

Digital teknologi i skolesammenheng. I: Digital teknologi for læring og undervisning i skolen.

Universitetsforlaget.

ISBN 9788215053974.

s.15-31.

Tikkanen, Tarja Irene; Vesisenaho, Mikko; Nousiainen, Tuula; Tammets, Kairit; Letnes, Mari-Ann; Stilz, Melanie; Stuvland, Rebecca Anne Charboneau

(2022)

No teacher educator left behind.

NERA 2022;

2022-06-01 - 2022-06-04.

Letnes, Mari-Ann

(2021)

Kids' Digital Lives in CoVID-19 Times (KiDiCoTi).

Safer Internet Day 2021 - Foreldreskap og digitale medier;

2021-02-09.

Letnes, Mari-Ann

(2021)

Design for læring.

Digital samling for utviklingslærere i Nettverk Nordmøre. Dekom, Rekom;

2021-01-27.

Røkenes, Fredrik Mørk; Grüters, Anna Ruth; Skaalvik, Cecilie; Lie, Tove Grete; Østerlie, Ove; Järnerot, Anna; Humphrey, Kristoffer; Gjøvik, Øistein; Letnes, Mari-Ann

(2021)

Lærerutdanneres profesjonsfaglige digitale kompetanseutvikling: En studie av digitalisering av grunnskolelærerutdanningen .

Lærerutdanningskonferansen 2021;

2021-04-27 - 2021-04-28.

Kelentric, Marijana; Nagel, Ilka; Andreasen, Johan Kristian; Bergan, Ingvild; Aagaard, Toril; Bueie, Agnete Andersen; Thingnes, Josef; Koch, Susanne Anette Kjekshus; Amdam, Synnøve Hedemann; Røkenes, Fredrik Mørk; Letnes, Mari-Ann; Skaalvik, Cecilie

(2021)

Erfaringer fra digitaliseringsprosjektene i grunnskolelærerutdanningen. Erfaringsdeling og paneldebatt.

UHR Lærerutdanningskonferansen 2021;

2021-04-27 - 2021-04-28.

Letnes, Mari-Ann; Veelo, Nicole Christine; Fjørtoft, Siw Olsen; Ní Bhroin, Niamh

(2021)

Barns digitale liv under korona.

Nasjonal konferanse om bruk av IKT i utdanning og læring (NKUL);

2021-05-07 - .

Bandlien, Bjørn-Terje; Olaussen, Ingvild Olsen; Letnes, Mari-Ann; Angelo, Elin

(2021)

Utdanning i kunstfag: Samarbeid, kvalitet og spenninger.

Cappelen Damm Akademisk.

ISBN 978-82-02-71634-9.

s.7-18.

DOI: 10.23865/noasp.152

Letnes, Mari Ann

(2019)

Tverrfaglig bruk av Nettbrett.

Nettverkskonferanse på USN;

2019-01-21 - 2019-01-22.

Arstorp, Ann-Thérèse; Amdam, Synnøve Hedemann; Thingnes, Josef; Nagel, Ilka; Aagaard, Toril; Andreasen, Johan Kristian; Bergan, Ingvild; Røkenes, Fredrik Mørk; Letnes, Mari-Ann

(2019)

Drøftelser rundt og erfaringsdeling fra to nasjonale tiltak: Den teknologiske skolesekken & Digitalisering i lærerutdanning.

NKUL19: Nasjonal konferanse om bruk av IKT i utdanning og læring;

2019-05-08 - 2019-05-10.

Arstorp, Ann-Thérèse; Røkenes, Fredrik Mørk; Letnes, Mari-Ann

(2019)

DigGiLU prosjektet på NTNU. Samtale med Fredrik M. Røkenes og Mari-Ann Letnes.

Røkenes, Fredrik Mørk; Letnes, Mari-Ann

(2019)

DigGiLU: Digitalization of Primary and Lower Secondary Teacher Education at the Department of Teacher Education.

Digitalization and Diversity in Teacher Education - Current Challenges for Teacher Education (ILU & SETUB);

2019-09-26 - .

Letnes, Mari-Ann; Cyvin, Jardar; Grüters, Anna Ruth

(2019)

NTNU DigGILU midtveis.

Midtveisseminar for digitaliseringsprosjektene i GLU ;

2019-11-25 - 2019-11-26.

Letnes, Mari-Ann

(2019)

Å legge til rette for lek, utforsking, og læring med digital teknologi i fremtidens skole.

Nettverkssamling nr. 6 om fagfornyelsen ;

2019-11-21.

Letnes, Mari-Ann

(2019)

DigGiLU – utfordringer og muligheter i det digitale klasserommet.

Styring og autonomi Konkurranse og kvalitet Dagskonferanse om lærerutdanning ;

2019-05-07.

Røkenes, Fredrik Mørk; Letnes, Mari Ann

(2018)

DigGiLU - Digitalisering av grunnskolelærerutdanningen ved Institutt for lærerutdanning, NTNU.

Læringsfestivalen;

2018-05-03 - 2018-05-04.

Gulliksen, Marte Sørebø; Homlong, Siri; Letnes, Mari Ann; Lepisto, Jaana; Randers-Pehrson, Anniken

(2018)

Make it NOW! ? Learning, exploring and understanding.

FormAkademisk - Forskningstidsskriftet for design og designdidaktikk.

ISSN 1890-9515.

Volum 11.

Hefte 2.

DOI: 10.7577/formakademisk.2751

Letnes, Mari Ann

(2018)

Børns digitale dannelse og teknologiforståelse.

Teknologispring i skoler og dagtilbud – MESSE OM LÆRING OG DANNELSE I, OM OG GENNEM TEKNOLOGI;

2018-11-07.

Letnes, Mari Ann

(2018)

Digitalisering og læring i skolen - Elevenes digitale liv.

Stein saks papir;

2018-11-15.

Letnes, Mari Ann

(2018)

Digitalisation - The role of technology in the 21st century curriculum frameworks and in practices of ECEC. .

International round table on ECEC Curriculum, Frameworks for the 21st Century. ;

2018-06-12 - 2018-06-13.

Røkenes, Fredrik Mørk; Letnes, Mari-Ann

(2018)

The DigGiLU project.

Digitalization in Education (ILU & St. Gallen);

2018-04-19 - 2018-04-20.

Østern, Tone Pernille; Letnes, Mari Ann

(2017)

Et temanummer som undersøker hva det innebærer å forske med kunsten.

Journal for Research in Arts and Sports Education.

ISSN 2535-2857.

Volum 1 (2017).

s.1-6.

DOI: 10.23865/jased.v1.1082

Østern, Maria Anna-Lena Viola; Letnes, Mari Ann; Olaussen, Ingvild Olsen

(2017)

Kunstfaglige forståelser av «multiple literacies» og «becoming» som kritisk kulturell leseferdighet.

Nordisk forskerkonferanse om skriving, lesing og literacy NTNU Trondheim 09.-11. mai 2017;

2017-05-09 - 2017-05-11.

Letnes, Mari Ann

(2017)

Visualiseringens kraft i kunnskapskonstruksjon - undersøkt gjennom et A/r/tografisk blikk.

Cutting Edge Kulturskole 2017 «Community arts/Arts education»;

2017-10-17 - 2017-10-18.

Letnes, Mari Ann

(2017)

Når jeg skaper skapes jeg! Lek, erfaring og læring med digitale teknologi .

DAB - DIGITAL ARENA BARNEHAGE;

2017-03-07.

Letnes, Mari Ann

(2017)

Pedagogisk bruk av digital teknologi for inkludering og samarbeid i barnehage.

SPOT 2017 Om spesialpedagogikk og teknologi;

2017-11-21 - 2017-11-22.

Letnes, Mari Ann

(2017)

Når jeg skaper skapes jeg - bruk av digital teknologi i barnehagens pedagogiske praksis..

Oppvekst 2017;

2017-11-28 - 2017-11-29.

Rønningen, Anders; Letnes, Mari Ann; Østern, Tone Pernille; Østern, Maria Anna-Lena Viola; Ellefsen, Live Weider

(2017)

Kunstfagenes diskursive spenningsforhold i utdanningssammenheng i Norge/Norden.

Cutting Edge kulturskole 2017 «Community arts/Arts education»;

2017-10-17 - 2017-10-18.

Letnes, Mari Ann

(2017)

Pedagogisk bruk av digital teknologi i barnehagen - Hvordan bruke nettbrett som boltreplass for lek, erfaring og meningsskaping når barn skaper animasjonsfilmer i barnehagen?.

KYKELIKY 2017;

2017-04-04 - 2017-04-05.

Letnes, Mari Ann; Røkenes, Fredrik Mørk

(2017)

SKAL STYRKE LÆRERNES DIGITALE KOMPETANSE.

Letnes, Mari-Ann

(2017)

Småbarnsforeldre: Vær kreativ på nettbrett sammen med barna!.

Letnes, Mari Ann; Sando, Svein

(2016)

Young Children (0-8) & Digital Technology. Qualitative study across 19 countries in Europe. National results. Norway .

EECERA 2016;

2016-08-31 - 2016-09-03.

Letnes, Mari Ann; Sando, Svein

(2016)

0-8 Young children and digital technology - Norwegian Report.

0-8 Study (II) - Young Children and Digital Technology;

2016-07-06 - 2016-07-07.

Letnes, Mari Ann

(2016)

Digital teknologi - Nye pedagogiske muligheter.

Sett dagene - møteplass for moderne og innovativ læring;

2016-11-28.

Letnes, Mari Ann

(2016)

IKT i barnehagen Lek, erfaring og læring med digitale teknologi .

Fagdag - Tromsø Kommune;

2016-10-28.

Letnes, Mari Ann

(2015)

Digital technology in early childhood education- - A review of research EECERA Barcelona 2015.

EECERA;

2015-09-07 - 2015-09-10.

Varkøy, Øivind; Damkjaer, Camilla; Letnes, Mari-Ann; Westby, Inger Anne; Rønningen, Anders; Angelo, Elin

(2015)

Forskning om kunst og kultur i kommunene – hva trengs?.

Cutting Edge Kulturskole 2015;

2015-10-27 - 2015-10-28.

Lafton, Tove; Letnes, Mari Ann

(2014)

Introduksjon. I: Barnehagedidaktikk. En dynamisk og flerfaglig tilnærming.

Fagbokforlaget.

ISBN 9788232101818.

s.13-26.

Letnes, Mari Ann

(2014)

Digital literacy in early childhood education.

EECERA Conference;

2014-09-07 - 2014-09-10.

Letnes, Mari Ann

(2014)

Når jeg skaper skapes jeg, men med hvilken teknologi skaper jeg?.

IKT i barnehagen lek og læring med digitale verktøy;

2014-09-18.

Letnes, Mari-Ann

(2014)

Tyske hjerneforskere avkles av norsk intelligensia!.

Letnes, Mari-Ann

(2013)

Digital dannelse i barnehagen - Pedagogiske muligheter.

Barnehagefolk.

ISSN 1500-6905.

Hefte 4.

s.29-32.

Letnes, Mari-Ann

(2013)

Digital danning i barnehagen - barns meningsskaping gjennom produksjon av multimodale tekster.

Digitalt liv i barnehageprofesjoner - hva nå? Festseminar Nina Bølgan;

2013-05-24 - .

Letnes, Mari-Ann

(2013)

Digital danning i barnehagen - Barns meningsskaping gjennom produksjon av multimodale tekster.

NKUL, nasjonal konferanse om bruk av IKT i utdanningen ;

2013-05-06 - 2013-05-08.

Letnes, Mari-Ann

(2013)

Digital literacy in early childhood education.

NERA 41st Congress;

2013-03-07 - 2013-03-09.

Letnes, Mari-Ann; Olaussen, Ingvild Olsen; Moe, Jørgen

(2012)

Barnehagen som danningsarena.

Fou i praksis 2012;

2012-04-23 - 2012-04-24.

Letnes, Mari-Ann

(2012)

Digital literacy in kindergarten.

Teacher education research between national identity and global trends;

2012-05-14 - 2012-05-16.

Letnes, Mari Ann

(2012)

Barns meningsskapande genom produksjon av multimodale tekster.

Åredagerne ”Film og mediepedagogikk”;

2012-12-13 - 2012-12-14.

Letnes, Mari Ann

(2012)

Heller iPad enn TV.

APPetitt på mobile teknologier ;

2012-09-26 - 2012-09-27.

Letnes, Mari Ann

(2012)

Multimodale tekster.

Fagdag Høgskolen i Vestfold ;

2012-04-25.

Letnes, Mari Ann

(2011)

Samhandling i digitalestetisk praksis - Barnehagebarns interaksjon rundt skaping av digital fortelling med utgangspunkt i et kunstmøte.

"Klikk der!" En konferanse om å bruke digitale verktøy sammen med barn i barnehagen;

2011-03-31 - 2011-04-01.

Letnes, Mari-Ann; Olaussen, Ingvild Olsen

(2010)

To tell with colors -an art project.

International cooperation in early childhood teacher training - for the best interest of the child: The 11th International network meeting;

2010-09-27 - 2010-09-29.

Olaussen, Ingvild Olsen; Letnes, Mari-Ann

(2010)

Tell it with coulors.

Nettverkskonferansen;

2010-09-27 - 2010-09-29.

Jæger, Henriette; Letnes, Mari-Ann

(2009)

Mellom virtualitet og virkelighet.

Klikk der! IKT i barnehagen;

2009-03-17 - 2009-03-18.

Kunstnerisk produksjon

Letnes, Mari-Ann; Strømme, Alex; Østerlie, Ove

(2020)

Temakurs: Video i undervisning.

Sæther, Morten; Østern, Anna-Lena ; Wilhelmsen, Merete; Varkøy, Øivind; Østern, Tone Pernille; Letnes, Mari-Ann; Moxness, Lea; Angelo, Elin

(2015)

CEK2015: Cutting Edge kulturskole. Nordisk nettverk for kulturskolerelatert forskning. DMMH. https://www.kulturskoleradet.no/_extension/media/1265/orig/2015_Cutting_Edge_konfereanserapport.pdf.