Mari-Ann Letnes
Førsteamanuensis
Kontakt
E-post: mari.a.letnes@uis.no
Organisasjonsenhet
Fakultet for utdanningsvitenskap og humaniora
Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk
Førsteamanuensis
E-post: mari.a.letnes@uis.no
Organisasjonsenhet
Fakultet for utdanningsvitenskap og humaniora
Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk
Madsen, Anders Aasgaard; Lund, Anette Helene; Letnes, Mari-Ann
(2023)
«Estetisk uke» som didaktisk design for lærerstudenters utvikling av profesjonell identitet.Nordisk tidsskrift for utdanning og praksis.
ISSN 2535-7697.
Volum 17.
Hefte 1.
s.1-17.
DOI: 10.23865/up.v17.3351
Letnes, Mari-Ann; Rasmussen, Ingvill; Ní Bhroin, Niamh; Stänicke, Line Indrevoll; Veelo, Nicole Christine
(2023)
Socio-digital divides in Norwegian education - How variation in parental mediation and pedagogical approaches influenced experiences of remote schooling during the Covid-19 pandemic.Nordic Journal of Digital Literacy.
ISSN 1891-943X.
Volum 18.
Hefte 3.
s.201-213.
DOI: 10.18261/njdl.18.3
Røkenes, Fredrik Mørk; Grüters, Anna Ruth; Skaalvik, Cecilie; Lie, Tove Grete; Østerlie, Ove; Järnerot, Anna; Humphrey, Kristoffer; Gjøvik, Øistein; Letnes, Mari-Ann
(2022)
Teacher educators’ professional digital competence in primary and lower secondary school yeacher education.Nordic Journal of Digital Literacy.
ISSN 1891-943X.
Volum 17.
Hefte 1.
s.46-60.
DOI: 10.18261/njdl.17.1.4
Letnes, Mari-Ann
(2022)
Skapende, meningsskapende og kunnskapende medieproduksjon i skolen. I: Digital teknologi for læring og undervisning i skolen.
Universitetsforlaget.
ISBN 9788215053974.
s.269-288.
Letnes, Mari-Ann; Killerud, Aurora Elisabeth; Kalfoss, Ingrid Guldhaug
(2021)
Studenter og underviseres forventning og erfaring med bruk av læringsplattformen Blackboard ved NTNU.Nordisk tidsskrift for utdanning og praksis.
ISSN 2535-7697.
Volum 15.
Hefte 1.
s.33-50.
DOI: 10.23865/UP.V15.2308
Letnes, Mari-Ann
(2021)
Digitalt mangfold - digitale skiller. I: Elev i skolen 1-7 : Mangfold og mestring.
Cappelen Damm Akademisk.
ISBN 9788202659332.
s.226-248.
Letnes, Mari-Ann
(2020)
Kvalitet og kunstnerisk kvalitet i kulturskolens fagplan for visuell kunst.FormAkademisk - Forskningstidsskriftet for design og designdidaktikk.
ISSN 1890-9515.
Volum 13.
Hefte 1.
s.1-16.
Krumsvik, Rune Johan; Røkenes, Fredrik Mørk; Letnes, Mari-Ann
(2019)
Digital kompetanse i lærerutdanning og skole 5-10. I: Lærer i skolen 5-10. Lærerarbeid og læringsmiljø.
Cappelen Damm Akademisk.
ISBN 978-82-02-62201-5.
s.248-296.
Letnes, Mari-Ann; Røkenes, Fredrik Mørk; Krumsvik, Rune Johan
(2019)
Profesjonsfaglig digital kompetanse i skole og lærerutdanning. I: Lærer i skolen 1-7. Lærerarbeid og læringsmiljø.
Cappelen Damm Akademisk.
ISBN 978-82-02-56723-1.
s.246-272.
Letnes, Mari-Ann
(2019)
Multimodal madia production: Children's meaning making when producing animation in a play-based pedagogy. I: Early Learning in the Digital Age.
Sage Publications.
ISBN 978-1-5264-4683-1.
s.180-195.
Letnes, Mari Ann
(2018)
Rammeplanene fortid – nåtid – fremtid. I: Boka om kunst og håndverk i barnehagen.
Universitetsforlaget.
ISBN 9788215027661.
s.53-64.
Letnes, Mari Ann
(2018)
Barns estetiske erfaring, lek og læring. I: Boka om kunst og håndverk i barnehagen.
Universitetsforlaget.
ISBN 9788215027661.
s.65-76.
Letnes, Mari Ann
(2018)
Barns bruk av multimodale medieprodukter og digital teknologi. I: Boka om kunst og håndverk i barnehagen.
Universitetsforlaget.
ISBN 9788215027661.
s.229-242.
Letnes, Mari Ann
(2018)
Form, innhold og komposisjon. I: Boka om kunst og håndverk i barnehagen.
Universitetsforlaget.
ISBN 9788215027661.
s.273-291.
Letnes, Mari Ann
(2017)
Legende Læring med Digitale Medier.
Akademisk Forlag.
ISBN 9788750050728.
Letnes, Mari-Ann
(2017)
Visualisering som drivkraft i kunnskapskonstruksjon undersøkt gjennom et A/r/tografisk blikk.Journal for Research in Arts and Sports Education.
ISSN 2535-2857.
Volum 1.
Hefte 5.
s.112-130.
Letnes, Mari Ann
(2016)
Barns møter med digital teknologi, Digital teknologi som pedagogisk ressurs i barnehagebarns lek, opplevelse og læring.
Universitetsforlaget.
ISBN 9788215024905.
Olaussen, Ingvild Olsen; Letnes, Mari Ann
(2014)
Mot en multimodal didaktikk i barnehagens pedagogiske praksis. I: Barnehagedidaktikk. En dynamisk og flerfaglig tilnærming.
Fagbokforlaget.
ISBN 9788232101818.
s.246-261.
Letnes, Mari-Ann
(2013)
Barnehagebarns kunstmøte i digitalestetisk praksis. I: Kunstpedagogikk og kunnskapsutvikling.
Universitetsforlaget.
ISBN 978-82-15-02167-6.
s.129-149.
Letnes, Mari-Ann
(2013)
Barns meningsskaping i arbeid med animasjon. I: Barn, kunst og kultur.
Universitetsforlaget.
ISBN 9788215020020.
s.219-230.
Letnes, Mari-Ann; Olaussen, Ingvild Olsen
(2013)
Tell it with Colors. I: Design learning for tomorrow. Design education from kindergarten to Phd.Proceedings of the 2nd international conference for design education researchers.
ABM-media AS.
ISBN 978-82-93298-05-2.
s.1298-1313.
Pareliussen, Ingar; Letnes, Mari Ann; Nakken , Anne Hjønnevåg
(2011)
Mellom virtualitet og virkelighet- matematikkundervisning i et tverrfaglig prosjekt i førskolelærerutdanningen. I: Forskning Trøndelag 2011.
Tapir Akademisk Forlag.
ISBN 978-82-519-2824-3.
s.165-178.
Letnes, Mari-Ann; Jæger, Henriette
(2008)
Bilde + tekst = språklig vekst. I: GLSM i barnehagen.
Universitetsforlaget.
ISBN 978-82-15-01235-3.
s.161-175.
Mørtsell, Tonje Victoria Lidahl; Fyhn, Håkon; Cyvin, Jakob Bonnevie; Lønne, Tuva Fjærtoft; Karlsen, Håvard; Berntsen, Alexander; Nubdal, Marte; Økland, Karen Engen; Letnes, Mari-Ann; Prasolova-Førland, Ekaterina; Plissonneau, Magalie Claire; Seland, Astrid; Bergset, Malin
(2022)
Emerging Education – Emerging Technology: Exploring the Emerging University.
ISBN 978-82-7446-203-8.
Letnes, Mari-Ann; Røkenes, Fredrik Mørk
(2022)
Digital teknologi for læring og undervisning i skolen.
Universitetsforlaget.
ISBN 9788215053974.
Letnes, Mari-Ann; Lafton, Tove; Broström, Stig
(2022)
Barnehagedidaktikk. En dynamisk og flerfaglig tilnærming. 2. utgave..
Fagbokforlaget.
ISBN 9788245037845.
Øyum, Lisbeth; Fjørtoft, Siw Olsen; Letnes, Mari-Ann; Dahl, Thomas; Caspersen, Joakim
(2022)
Fagfornyelsen, profesjonsfellesskap og partssamarbeid.
ISBN 978-82-14-07578-6.
Hefte 2022:00963.
Letnes, Mari-Ann; Veelo, Nicole Christine; Stänicke, Line Indrevoll; Ní Bhroin, Niamh; Rasmussen, Ingvill
(2021)
Kids' Digital Lives During COVID-19 Times Digital practices, safety and well-being of 6- to 12-year-olds – a qualitative study .
ISBN 978-82-7923-091-5.
Bandlien, Bjørn-Terje; Olaussen, Ingvild Olsen; Letnes, Mari-Ann; Angelo, Elin
(2021)
Utdanning i kunstfag: Samarbeid, kvalitet og spenninger.
Cappelen Damm Akademisk.
ISBN 978-82-02-71634-9.
Hefte 3.
Frisch, Nina Scott; Letnes, Mari Ann; Moe, Jørgen
(2018)
Boka om kunst og håndverk i barnehagen.
Universitetsforlaget.
ISBN 9788215027661.
Letnes, Mari Ann; Sando, Svein
(2016)
Småbarn og digitale medier 2016. En kvalitativ undersøkelse om norske 0-8-åringers bruk av digitale (online) medier.
ISBN 978-82-91977-52-2.
Letnes, Mari Ann; Sando, Svein; Hardersen, Barbro
(2016)
YOUNG CHILDREN (0-8) AND DIGITAL TECHNOLOGY A qualitative exploratory study - National report - Norway.
Broström, Stig; Lafton, Tove; Letnes, Mari Ann
(2014)
Barnehagedidaktikk. En dynamisk og flerfaglig tilnærming.
Fagbokforlaget.
ISBN 9788232101818.
Letnes, Mari Ann
(2014)
Digital dannelse i barnehagen. Barns maningsskaping i arbeid med multimodal fortelling.
Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet.
ISBN 978-82-326-0144-8.
Letnes, Mari-Ann
(2001)
Mellom frihet og styring : studie av kreativ problemløsning. Hovedoppgave.
OsloMet - storbyuniversitetet.
Letnes, Mari-Ann
(2001)
Samfunnets behov for læringskompetanse. Vedlegg til hovedoppgave.
OsloMet - storbyuniversitetet.
Skaalvik, Cecilie; Letnes, Mari-Ann; Dons, Carl Fredrik; Meidell, Mette
(2024)
Mer enn tips og triks: Hvordan får det beste ut av DEKOM samarbeid?.
Skolelederen.
ISSN 0802-2062.
s.50-54.
Jones, Mari-Ana Myfanwy; Skaalvik, Cecilie; Letnes, Mari-Ann; Dons, Carl Fredrik; Meidell, Mette
(2024)
Mer enn tips og triks: hvordan få det beste ut av Dekom-samarbeid?.
Skolelederen.
ISSN 0802-2062.
Letnes, Mari-Ann
(2024)
A resource teacher’s role in the development of teachers’ professional digital competence.
Iscar - Inclusiveness as a future challenge conference 2024;
2024-08-27 - 2024-08-30.
Postholm, May Britt; Strand, Gro Marte; Emstad, Anne Berit; Hauge, Kåre; Tokle, Olav Dalsegg; Vinje, Bård; Valbekmo, Ingunn; Letnes, Mari-Ann
(2024)
Leadership and Learning for the Development of Teachers Professional Digital Competence.
ISCAR konferanse;
2024-08-28 - 2024-08-30.
Letnes, Mari-Ann; Bråten, Ingvard; Nielsen, Liv Merete; Skjelbred, Bente Helen
(2023)
A network of co-created knowledge - A field in progress.FormAkademisk - Forskningstidsskriftet for design og designdidaktikk.
ISSN 1890-9515.
Volum 16.
Hefte 2.
Letnes, Mari-Ann; Skaalvik, Cecilie
(2022)
DigSchool - A co created development project about use of digital technology in learning and teaching .
NERA2022;
2022-06-01 - 2022-06-03.
Letnes, Mari-Ann; Røkenes, Fredrik Mørk
(2022)
Digital teknologi i skolesammenheng. I: Digital teknologi for læring og undervisning i skolen.
Universitetsforlaget.
ISBN 9788215053974.
s.15-31.
Tikkanen, Tarja Irene; Vesisenaho, Mikko; Nousiainen, Tuula; Tammets, Kairit; Letnes, Mari-Ann; Stilz, Melanie; Stuvland, Rebecca Anne Charboneau
(2022)
No teacher educator left behind.
NERA 2022;
2022-06-01 - 2022-06-04.
Letnes, Mari-Ann
(2021)
Kids' Digital Lives in CoVID-19 Times (KiDiCoTi).
Safer Internet Day 2021 - Foreldreskap og digitale medier;
2021-02-09.
Letnes, Mari-Ann
(2021)
Design for læring.
Digital samling for utviklingslærere i Nettverk Nordmøre. Dekom, Rekom;
2021-01-27.
Røkenes, Fredrik Mørk; Grüters, Anna Ruth; Skaalvik, Cecilie; Lie, Tove Grete; Østerlie, Ove; Järnerot, Anna; Humphrey, Kristoffer; Gjøvik, Øistein; Letnes, Mari-Ann
(2021)
Lærerutdanneres profesjonsfaglige digitale kompetanseutvikling: En studie av digitalisering av grunnskolelærerutdanningen .
Lærerutdanningskonferansen 2021;
2021-04-27 - 2021-04-28.
Kelentric, Marijana; Nagel, Ilka; Andreasen, Johan Kristian; Bergan, Ingvild; Aagaard, Toril; Bueie, Agnete Andersen; Thingnes, Josef; Koch, Susanne Anette Kjekshus; Amdam, Synnøve Hedemann; Røkenes, Fredrik Mørk; Letnes, Mari-Ann; Skaalvik, Cecilie
(2021)
Erfaringer fra digitaliseringsprosjektene i grunnskolelærerutdanningen. Erfaringsdeling og paneldebatt.
UHR Lærerutdanningskonferansen 2021;
2021-04-27 - 2021-04-28.
Letnes, Mari-Ann; Veelo, Nicole Christine; Fjørtoft, Siw Olsen; Ní Bhroin, Niamh
(2021)
Barns digitale liv under korona.
Nasjonal konferanse om bruk av IKT i utdanning og læring (NKUL);
2021-05-07 - .
Bandlien, Bjørn-Terje; Olaussen, Ingvild Olsen; Letnes, Mari-Ann; Angelo, Elin
(2021)
Utdanning i kunstfag: Samarbeid, kvalitet og spenninger.Cappelen Damm Akademisk.
ISBN 978-82-02-71634-9.
s.7-18.
DOI: 10.23865/noasp.152
Letnes, Mari Ann
(2019)
Tverrfaglig bruk av Nettbrett.
Nettverkskonferanse på USN;
2019-01-21 - 2019-01-22.
Arstorp, Ann-Thérèse; Amdam, Synnøve Hedemann; Thingnes, Josef; Nagel, Ilka; Aagaard, Toril; Andreasen, Johan Kristian; Bergan, Ingvild; Røkenes, Fredrik Mørk; Letnes, Mari-Ann
(2019)
Drøftelser rundt og erfaringsdeling fra to nasjonale tiltak: Den teknologiske skolesekken & Digitalisering i lærerutdanning.
NKUL19: Nasjonal konferanse om bruk av IKT i utdanning og læring;
2019-05-08 - 2019-05-10.
Arstorp, Ann-Thérèse; Røkenes, Fredrik Mørk; Letnes, Mari-Ann
(2019)
DigGiLU prosjektet på NTNU. Samtale med Fredrik M. Røkenes og Mari-Ann Letnes.
Røkenes, Fredrik Mørk; Letnes, Mari-Ann
(2019)
DigGiLU: Digitalization of Primary and Lower Secondary Teacher Education at the Department of Teacher Education.
Digitalization and Diversity in Teacher Education - Current Challenges for Teacher Education (ILU & SETUB);
2019-09-26 - .
Letnes, Mari-Ann; Cyvin, Jardar; Grüters, Anna Ruth
(2019)
NTNU DigGILU midtveis.
Midtveisseminar for digitaliseringsprosjektene i GLU ;
2019-11-25 - 2019-11-26.
Letnes, Mari-Ann
(2019)
Å legge til rette for lek, utforsking, og læring med digital teknologi i fremtidens skole.
Nettverkssamling nr. 6 om fagfornyelsen ;
2019-11-21.
Letnes, Mari-Ann
(2019)
DigGiLU – utfordringer og muligheter i det digitale klasserommet.
Styring og autonomi Konkurranse og kvalitet Dagskonferanse om lærerutdanning ;
2019-05-07.
Røkenes, Fredrik Mørk; Letnes, Mari Ann
(2018)
DigGiLU - Digitalisering av grunnskolelærerutdanningen ved Institutt for lærerutdanning, NTNU.
Læringsfestivalen;
2018-05-03 - 2018-05-04.
Gulliksen, Marte Sørebø; Homlong, Siri; Letnes, Mari Ann; Lepisto, Jaana; Randers-Pehrson, Anniken
(2018)
Make it NOW! ? Learning, exploring and understanding.FormAkademisk - Forskningstidsskriftet for design og designdidaktikk.
ISSN 1890-9515.
Volum 11.
Hefte 2.
Letnes, Mari Ann
(2018)
Børns digitale dannelse og teknologiforståelse.
Teknologispring i skoler og dagtilbud – MESSE OM LÆRING OG DANNELSE I, OM OG GENNEM TEKNOLOGI;
2018-11-07.
Letnes, Mari Ann
(2018)
Digitalisering og læring i skolen - Elevenes digitale liv.
Stein saks papir;
2018-11-15.
Letnes, Mari Ann
(2018)
Digitalisation - The role of technology in the 21st century curriculum frameworks and in practices of ECEC. .
International round table on ECEC Curriculum, Frameworks for the 21st Century. ;
2018-06-12 - 2018-06-13.
Røkenes, Fredrik Mørk; Letnes, Mari-Ann
(2018)
The DigGiLU project.
Digitalization in Education (ILU & St. Gallen);
2018-04-19 - 2018-04-20.
Østern, Tone Pernille; Letnes, Mari Ann
(2017)
Et temanummer som undersøker hva det innebærer å forske med kunsten.Journal for Research in Arts and Sports Education.
ISSN 2535-2857.
Volum 1 (2017).
s.1-6.
Østern, Maria Anna-Lena Viola; Letnes, Mari Ann; Olaussen, Ingvild Olsen
(2017)
Kunstfaglige forståelser av «multiple literacies» og «becoming» som kritisk kulturell leseferdighet.
Nordisk forskerkonferanse om skriving, lesing og literacy NTNU Trondheim 09.-11. mai 2017;
2017-05-09 - 2017-05-11.
Letnes, Mari Ann
(2017)
Visualiseringens kraft i kunnskapskonstruksjon - undersøkt gjennom et A/r/tografisk blikk.
Cutting Edge Kulturskole 2017 «Community arts/Arts education»;
2017-10-17 - 2017-10-18.
Letnes, Mari Ann
(2017)
Når jeg skaper skapes jeg! Lek, erfaring og læring med digitale teknologi .
DAB - DIGITAL ARENA BARNEHAGE;
2017-03-07.
Letnes, Mari Ann
(2017)
Pedagogisk bruk av digital teknologi for inkludering og samarbeid i barnehage.
SPOT 2017 Om spesialpedagogikk og teknologi;
2017-11-21 - 2017-11-22.
Letnes, Mari Ann
(2017)
Når jeg skaper skapes jeg - bruk av digital teknologi i barnehagens pedagogiske praksis..
Oppvekst 2017;
2017-11-28 - 2017-11-29.
Rønningen, Anders; Letnes, Mari Ann; Østern, Tone Pernille; Østern, Maria Anna-Lena Viola; Ellefsen, Live Weider
(2017)
Kunstfagenes diskursive spenningsforhold i utdanningssammenheng i Norge/Norden.
Cutting Edge kulturskole 2017 «Community arts/Arts education»;
2017-10-17 - 2017-10-18.
Letnes, Mari Ann
(2017)
Pedagogisk bruk av digital teknologi i barnehagen - Hvordan bruke nettbrett som boltreplass for lek, erfaring og meningsskaping når barn skaper animasjonsfilmer i barnehagen?.
KYKELIKY 2017;
2017-04-04 - 2017-04-05.
Letnes, Mari Ann; Røkenes, Fredrik Mørk
(2017)
SKAL STYRKE LÆRERNES DIGITALE KOMPETANSE.
Letnes, Mari-Ann
(2017)
Småbarnsforeldre: Vær kreativ på nettbrett sammen med barna!.
Letnes, Mari Ann; Sando, Svein
(2016)
Young Children (0-8) & Digital Technology. Qualitative study across 19 countries in Europe. National results. Norway .
EECERA 2016;
2016-08-31 - 2016-09-03.
Letnes, Mari Ann; Sando, Svein
(2016)
0-8 Young children and digital technology - Norwegian Report.
0-8 Study (II) - Young Children and Digital Technology;
2016-07-06 - 2016-07-07.
Letnes, Mari Ann
(2016)
Digital teknologi - Nye pedagogiske muligheter.
Sett dagene - møteplass for moderne og innovativ læring;
2016-11-28.
Letnes, Mari Ann
(2016)
IKT i barnehagen Lek, erfaring og læring med digitale teknologi .
Fagdag - Tromsø Kommune;
2016-10-28.
Letnes, Mari Ann
(2015)
Digital technology in early childhood education- - A review of research EECERA Barcelona 2015.
EECERA;
2015-09-07 - 2015-09-10.
Varkøy, Øivind; Damkjaer, Camilla; Letnes, Mari-Ann; Westby, Inger Anne; Rønningen, Anders; Angelo, Elin
(2015)
Forskning om kunst og kultur i kommunene – hva trengs?.
Cutting Edge Kulturskole 2015;
2015-10-27 - 2015-10-28.
Lafton, Tove; Letnes, Mari Ann
(2014)
Introduksjon. I: Barnehagedidaktikk. En dynamisk og flerfaglig tilnærming.
Fagbokforlaget.
ISBN 9788232101818.
s.13-26.
Letnes, Mari Ann
(2014)
Digital literacy in early childhood education.
EECERA Conference;
2014-09-07 - 2014-09-10.
Letnes, Mari Ann
(2014)
Når jeg skaper skapes jeg, men med hvilken teknologi skaper jeg?.
IKT i barnehagen lek og læring med digitale verktøy;
2014-09-18.
Letnes, Mari-Ann
(2014)
Tyske hjerneforskere avkles av norsk intelligensia!.
Letnes, Mari-Ann
(2013)
Digital dannelse i barnehagen - Pedagogiske muligheter.
Barnehagefolk.
ISSN 1500-6905.
Hefte 4.
s.29-32.
Letnes, Mari-Ann
(2013)
Digital danning i barnehagen - barns meningsskaping gjennom produksjon av multimodale tekster.
Digitalt liv i barnehageprofesjoner - hva nå? Festseminar Nina Bølgan;
2013-05-24 - .
Letnes, Mari-Ann
(2013)
Digital danning i barnehagen - Barns meningsskaping gjennom produksjon av multimodale tekster.
NKUL, nasjonal konferanse om bruk av IKT i utdanningen ;
2013-05-06 - 2013-05-08.
Letnes, Mari-Ann
(2013)
Digital literacy in early childhood education.
NERA 41st Congress;
2013-03-07 - 2013-03-09.
Letnes, Mari-Ann; Olaussen, Ingvild Olsen; Moe, Jørgen
(2012)
Barnehagen som danningsarena.
Fou i praksis 2012;
2012-04-23 - 2012-04-24.
Letnes, Mari-Ann
(2012)
Digital literacy in kindergarten.
Teacher education research between national identity and global trends;
2012-05-14 - 2012-05-16.
Letnes, Mari Ann
(2012)
Barns meningsskapande genom produksjon av multimodale tekster.
Åredagerne ”Film og mediepedagogikk”;
2012-12-13 - 2012-12-14.
Letnes, Mari Ann
(2012)
Heller iPad enn TV.
APPetitt på mobile teknologier ;
2012-09-26 - 2012-09-27.
Letnes, Mari Ann
(2012)
Multimodale tekster.
Fagdag Høgskolen i Vestfold ;
2012-04-25.
Letnes, Mari Ann
(2011)
Samhandling i digitalestetisk praksis - Barnehagebarns interaksjon rundt skaping av digital fortelling med utgangspunkt i et kunstmøte.
"Klikk der!" En konferanse om å bruke digitale verktøy sammen med barn i barnehagen;
2011-03-31 - 2011-04-01.
Letnes, Mari-Ann; Olaussen, Ingvild Olsen
(2010)
To tell with colors -an art project.
International cooperation in early childhood teacher training - for the best interest of the child: The 11th International network meeting;
2010-09-27 - 2010-09-29.
Olaussen, Ingvild Olsen; Letnes, Mari-Ann
(2010)
Tell it with coulors.
Nettverkskonferansen;
2010-09-27 - 2010-09-29.
Jæger, Henriette; Letnes, Mari-Ann
(2009)
Mellom virtualitet og virkelighet.
Klikk der! IKT i barnehagen;
2009-03-17 - 2009-03-18.
Letnes, Mari-Ann; Strømme, Alex; Østerlie, Ove
(2020)
Temakurs: Video i undervisning.
Sæther, Morten; Østern, Anna-Lena ; Wilhelmsen, Merete; Varkøy, Øivind; Østern, Tone Pernille; Letnes, Mari-Ann; Moxness, Lea; Angelo, Elin
(2015)
CEK2015: Cutting Edge kulturskole. Nordisk nettverk for kulturskolerelatert forskning. DMMH. https://www.kulturskoleradet.no/_extension/media/1265/orig/2015_Cutting_Edge_konfereanserapport.pdf.