-
Jølbo, Ingri Dommersnes;
Staurseth, Hanne Egenæs
(2024)
Hva skjer når førsteårsstudenter får ansvar for å undervise førsteklassinger etter bare tre uker?.
Lærerutdanningskonferansen 2024: Lærerprofesjonen for fremtiden;
2024-04-30.
-
-
Staurseth, Hanne Egenæs
(2024)
Hva gjør en tekst god? Inngang til et aksjonsforskingsprosjekt der ungdomsskoleelever vurderer tekster.
Skriv!Les! 2024;
2024-05-07 - 2024-05-08.
-
-
Staurseth, Hanne Egenæs
(2020)
Hvordan kan man forstå forholdet mellom (faglig) literacy og (faglig) læring i utdanningskontekster?
.
Prøveforelesning, disputas;
2020-09-10.
-
-
Staurseth, Hanne Egenæs;
Sædberg, Leif Tore
(2018)
Kartet og terrenget – korleis forstår eigentleg elevar grafikk og andre visuelle tekstar?.
-
-
Staurseth, Hanne Egenæs
(2015)
Disciplinary literacy in social studies.
Skriv!Les! – Nordisk forskerkonferanse om lesing, skriving og literacy;
2015-05-18 - 2015-05-20.
-
-
Staurseth, Hanne Egenæs
(2015)
Hvilke lese- og skriveaktiviteter gjennomføres i en norsk åttendeklasse i samfunnsfag?
.
Skriv!Les! – Nordisk forskerkonferanse om lesing, skriving og literacy;
2015-05-19.
-
-
Hoem, Toril Frafjord;
Staurseth, Hanne Egenæs
(2013)
Skolebasert kompetanseutvikling med fokus på lesing.
Fagdag for lærere;
2013-01-21.
-
-
Hoem, Toril Frafjord;
Staurseth, Hanne Egenæs
(2013)
Skolebasert kompetanseutvikling med fokus på lesing.
Fagdag for lærere;
2013-01-22.
-
-
Rønneberg, Vibeke;
Gourvennec, Aslaug Fodstad;
Husebø, Dag;
Mossige, Margunn;
Uppstad, Per Henning;
Staurseth, Hanne Egenæs
(2013)
Faglig lesing - lesing i fagene.
Nasjonal konferanse ;
2013-03-18 - 2013-03-19.
-