Nyutdannet 2025 eller 2026? KPMG er på jakt etter fremtidens revisorer i Stavanger!
Om stillingen
Vi er på jakt etter revisorer som har lyst til å gjøre en forskjell. Vil du bidra til å sikre kvalitet og integritet i en verden i stadig endring? Er du nysgjerrig og glad i å jobbe med folk? Da tror vi du vil trives som revisor hos oss!
Sånn er det å jobbe med revisjon i KPMG
Som revisor forvalter du et stort ansvar ved å sjekke og bekrefte at den finansielle informasjonen til selskaper stemmer, og du bidrar dermed til å forebygge og avdekke økonomisk kriminalitet. Videre har revisorer, som følge av nye krav til attestasjon av selskapers bærekraftsrapportering, fått en sentral rolle i å gjennomgå og bekrefte selskapenes bærekraftsinformasjon. Du vil jobbe i dedikerte og faglige dyktige team, så du vil ikke sitte med dette ansvaret alene.
Revisorhverdagen i KPMG er variert, og uavhengig av om du jobber med små eiendomsselskaper eller globale børsnoterte konsern, bidrar du til å skape trygghet og tillit for selskapers eiere, kapitalmarkedet, det offentlige og andre interessenter. Hos oss kan du jobbe med alt fra revisjon av årsregnskap, attestasjon av bærekraftsrapportering og regnskapsrådgivning. Du vil hjelpe virksomhetene med å forbedre interne rutiner og prosesser – og du vil jobbe tett med kolleger og virksomheter på tvers av landet.
Her kan du jobbe
KPMG Audit søker nyutdannede til Stavanger.
Krav til søker
Hvem er du?
Vi trenger mennesker som evner å se muligheter, liker å lære nye ting og trives med teamarbeid.
- Du tar en bachelor- eller mastergrad innen økonomi og administrasjon, revisjon, finans eller lignende
- Du evner å se løsninger og bidrar gjerne med egne ideer
- Du skriver og snakker godt, både på norsk og engelsk
I KPMG setter vi pris på ulik erfaring og nye perspektiver, og vi er overbevist om at dette gir bedre løsninger for oss og kundene våre. Hos oss vil du møte forskjellige mennesker med ulike behov. Felles for alle er at vi liker å jobbe og skape verdi. Vi vil ta deg godt imot, uansett hvem du er.
Praktisk info
- Oppstart er i august 2025 eller 2026.
- I søknadsprosessen blir du bedt om å laste opp CV, vitnemål og karakterutskrifter, både fra videregående og høyskole/universitet. Dersom du ikke har en karakterutskrift med de nyeste karakterene dine klar til søknadstidspunktet, legger du ved en skjermdump av karakterene.
- Vi ønsker at du svarer utfyllende på våre søknadsspørsmål. Det er ikke nødvendig å laste opp attester eller motivasjonsbrev.
- Når vi har mottatt søknaden din sender vi deg en bekreftelse på epost.
- Etter du har sendt inn din søknad vil du få en forespørsel fra vårt rekrutteringssystem om å verifisere din utdannelse gjennom vitnemålsportalen.
Søknader vurderes fortløpende.
Vi kan tilby
Vår arbeidshverdag
I KPMG tror vi du har det aller best på jobb når du får jobbe med oppgaver du mestrer og fagområder du liker. Vi vet også at vi er best når vi samler ulike mennesker med ulik kompetanse i våre team, og når du får utvikle deg i spennende prosjekter og prøve nye ting.
For oss er det viktig at overgangen fra studentliv til arbeidsliv er god, derfor blir alle våre nyutdannede kolleger en del av et utviklingsløp hvor du får faglig påfyll, lærer nye og smarte måter å jobbe på og blir kjent med spennende mennesker. Vi tror på at tverrfaglige løsninger må til for å møte dagens og fremtidens utfordringer, og derfor vil du samarbeide tett med kolleger fra ulike fagområder.
Vi er opptatt av at du får utviklingen du ønsker, og i tillegg til strukturerte program og utvikling i prosjekt, får du tett oppfølging av din nærmeste leder som vil hjelpe deg å sette karrieremål og veilede deg i hverdagen.
Om bedriften
I KPMG Norge er vi om lag 1800 dyktige og engasjerte medarbeidere fordelt på 23 kontorer rundt om i hele Norge. Som et tverrfaglig kompetansehus tilbyr vi tjenester innen rådgivning, revisjon, skatt, avgift og forretningsjuss. Vi har erfarne fageksperter innen en rekke områder og sammen med vår bransjekunnskap og lokale ekspertise, hjelper vi våre kunder med å skape verdi.
I KPMG våger vi å stille spørsmål, utfordre, vise nysgjerrighet og si ting rett frem. Kun da forstår vi kundenes utfordringer og muligheter fullt ut, og slik blir vi i stand til å gi bedre råd.