Formidling
Jacobsen, Adrian Kristinsønn;
Hov, Asbjørn Magnar;
Skarstein, Tuula Helka Sarvas
(2024)
Bonusepisode 2: Forskningsnytt fra Hell-konferansen. Naturen som læringsarena for yngste barna og prosjektet Språksterk..
Jacobsen, Adrian Kristinsønn
(2024)
Naturfagdidaktiske kompetanser i BLU.
UH-seminar BLU PFIG Naturfaget i barnehagelærerutdanningen;
2024-02-05.
Jacobsen, Adrian Kristinsønn
(2023)
Naturfag i naturen for de yngste barna: Barnehagelæreres perspektiver og tilnærminger.
Norsk Barnehageforskningkonferanse;
2023-10-24 - 2023-10-26.
Jacobsen, Adrian Kristinsønn;
Skarstein, Tuula Helka;
Moser, Thomas
(2023)
Naturfag i naturen for de yngste barna: Barnehagelæreres perspektiver og tilnærminger.
Hell-seminaret;
2023-11-15 - 2023-11-16.
Motzfeldt, Gitte Cecilie;
Karlsen, Kristine Høeg;
Halstvedt, Camilla Blikstad;
Pilskog, Hanne Eik;
Jacobsen, Adrian Kristinsønn
(2022)
An exploration of the mimetic aspects of Storyline used as a cross-curricular and creative approach to teaching and learning in Teacher Education.
8th International Storyline Conference;
2022-03-26 - 2022-03-27.
Pilskog, Hanne Eik;
Karlsen, Kristine Høeg;
Jacobsen, Adrian Kristinsønn;
Motzfeldt, Gitte Cecilie;
Halstvedt, Camilla Blikstad
(2022)
Can the Sustainability Consciousness Questionnaire be
used in a Norwegian teacher education context, and is it useful for The Storyline Approach?
.
The 8th International Storyline Conference 2022;
2022-03-26.
Jacobsen, Adrian Kristinsønn
(2022)
Naturfag i naturen for de yngste barna.
Hell-seminaret;
2022-11-15 - 2022-11-16.
Jacobsen, Adrian Kristinsønn;
Tangen, Steffen;
Olsen, Alexander;
Hoveid, Sigrid ;
Eide, Cathrine Aasgaard
(2022)
De yngste barna i naturen.
Fagdag ;
2022-06-07.
Pilskog, Hanne Eik;
Karlsen, Kristine Høeg;
Jacobsen, Adrian Kristinsønn;
Motzfeldt, Gitte Cecilie;
Halstvedt, Camilla Blikstad
(2022)
Kan "The Sustainability Consciousness Questionnaire" brukes i en norsk lærerutdanningskontekst, og er den nyttig for Storyline?
.
Erasmus+ sustainability and resilience in education;
2022-10-07.
Rasmussen, Adrian Kristinsønn;
Eidissen, Trine Bakke
(2021)
Da Ingebjørg gikk på tur i Schultzedalen, fikk hun øye på noe merkelig på bakken.
Rasmussen, Adrian Kristinsønn;
Tangen, Steffen;
Hoveid, Sigrid
(2020)
Å la barns nysgjerrighet vise vei i naturen..
Forskerfrø.
ISSN 2703-8106.
Volum 1.
s.32-35.
Rasmussen, Adrian Kristinsønn;
Tangen, Steffen
(2020)
Ute hele dagen – noen utfordringer og mange fordeler..
barnehage.no.
Hoveid, Sigrid ;
Eide, Cathrine Aasgaard;
Tangen, Steffen;
Rasmussen, Adrian Kristinsønn;
Olsen, Alexander
(2020)
Å la barns nysgjerrighet lede vei i utforsking av naturen. .
Å skape bærekraftige barnehager – perspektiver, muligheter og utfordringer;
2020-09-28 - 2020-09-30.
Motzfeldt, Gitte Cecilie;
Karlsen, Kristine Høeg;
Rasmussen, Adrian Kristinsønn;
Pilskog, Hanne Eik;
Ludvigsen, Ar
(2019)
Storyline - tverrfaglig og utforskende undervisning om bærekraftig utvikling.
Forsker til lunsj;
2019-10-22 - .
Ludvigsen, Ar;
Motzfeldt, Gitte Cecilie;
Pilskog, Hanne Eik;
Karlsen, Kristine Høeg;
Rasmussen, Adrian Kristinsønn
(2019)
Storyline - en tverrfaglig og utforskende undervisning om bærekraftig utvikling.
Forsker til lunsj;
2019-10-22 - .
Tangen, Steffen;
Rasmussen, Adrian Kristinsønn
(2019)
Friluftsliv og mangfold i naturen.
Vi lærer sammen - Erfarings- og oppstartskonferanse for Lærerutdanningsbarnehageprosjektet;
2019-10-10.
Motzfeldt, Gitte Cecilie;
Karlsen, Kristine Høeg;
Pilskog, Hanne Eik;
Rasmussen, Adrian Kristinsønn;
Halstvedt, Camilla Blikstad
(2019)
Storyline i MAGLU 5-10, tverrfaglig undervisning og forskning:"An exploration of the ‘mimetic’ aspects of Storyline used as a cross-curricular and creative approach to teaching and learning in Teacher Education".
Utdanning for bærekraftig utvikling;
2019-12-06.
Widerøe, Ina Kirsten Sundal;
Rasmussen, Adrian Kristinsønn;
Aae, Rune;
Braaten, Bjørn Espen Pontus;
Båtvik, Jan Ingar Iversen;
Halstvedt, Camilla Blikstad;
Helberg, Morten;
Pilskog, Hanne Eik;
Thingnes, Josef
(2019)
Naturfag i framtidens skole: Inn med teknologi, ut med uteskole?.
Utdanningsnytt.no.
Pilskog, Hanne Eik;
Karlsen, Kristine Høeg;
Rasmussen, Adrian Kristinsønn;
Halstvedt, Camilla Blikstad;
Motzfeldt, Gitte Cecilie
(2019)
Et bærekraftig elvedelta: Storyline som metode i lærerutdanningen?.
Hellseminaret 2019;
2019-11-13 - 2019-11-14.
Karlsen, Kristine Høeg;
Nohr, Magnus;
Rasmussen, Adrian Kristinsønn
(2017)
Fleksibilitet i utdanningen – utprøving av nettbasert peer review i et tverrfaglig prosjekt ved avdeling for lærerutdanning.
«FREMTIDENS UTDANNING VED HØGSKOLEN I ØSTFOLD». Fagseminar med posterpresentasjon i regi av PULS (Pedagogisk utviklings- og læringssenter);
2017-06-09.
Rasmussen, Adrian Kristinsønn
(2017)
Utforskende arbeidsmetoder for 1-4. trinn..
Realfagssatsningen ;
2017-09-13 - .
Rasmussen, Adrian Kristinsønn
(2017)
Utforskende arbeidsmetoder 1-4. trinn..
Realfagssatsningen;
2017-09-08 - .
Rasmussen, Adrian Kristinsønn
(2016)
Natur, miljø og teknikk i hverdagen.
Realfagsatsningen Moss;
2016-04-07 - .
Rasmussen, Adrian Kristinsønn;
Halstvedt, Camilla Blikstad
(2016)
Antall, rom og form.
Realfagskommunesatsningen: Antall, rom og form;
2016-11-07.
Fossen, Harald;
Rasmussen, Adrian Kristinsønn
(2016)
La Humla suse i Råde.
Rasmussen, Adrian Kristinsønn
(2016)
Viktig summetone.
Kristiansen, Nina;
Rasmussen, Adrian Kristinsønn;
Sydenham, Markus A. K.
(2015)
Bier flest bor alene.
Rasmussen, Adrian Kristinsønn;
Nitter, Eivind;
Bengtson, Roald
(2015)
Hvordan hjelpe humlene med å finne mat.
Rasmussen, Adrian Kristinsønn
(2015)
Bier flest bor alene.
Rasmussen, Adrian Kristinsønn
(2015)
Den norske humles ambassadør.
Rasmussen, Adrian Kristinsønn
(2015)
Lar ikke humla suse.
Rasmussen, Adrian Kristinsønn
(2015)
På jakt etter humler.
Rasmussen, Adrian Kristinsønn;
Bengtson, Roald
(2014)
Verden trenger humler.
Rasmussen, Adrian Kristinsønn
(2014)
Bekymret for naturarv.
Fredrikstad Blad.
Rasmussen, Adrian Kristinsønn
(2014)
Har fulgt med.