Formidling
Baraldsnes, Dziuginta;
Løkken, Ingrid Midteide;
Helgøy, Guttorm Hermann;
Baraldsnes, André
(2024)
Collaboration between home and educational settings in Nordic Countries- A scoping review.
International Society for the study of behavioral development (ISSBD);
2024-06-16 - 2024-06-20.
Løkken, Ingrid Midteide;
Baraldsnes, Dziuginta;
Helgøy, Guttorm Hermann;
Baraldsnes, André
(2024)
Collaboration between parents and staff in
Early Childhood Education and Care (ECEC) in the Nordic countries.
.
European Early Childhood Education Research Association;
2024-09-03 - 2024-09-06.
Baraldsnes, Dziuginta;
Løkken, Ingrid Midteide;
Helgøy, Guttorm Hermann;
Baraldsnes, André
(2024)
School – home collaboration in the Nordic countries: A scoping review..
European Association for Research on Adolescence ;
2024-09-25 - 2024-09-28.
Helgøy, Guttorm Hermann;
Baraldsnes, André;
Baraldsnes, Dziuginta
(2023)
Jeg hater disse leksene!.
Baraldsnes, Dziuginta;
Baraldsnes, André;
Helgøy, Guttorm Hermann
(2023)
Parents and legal guardians: From information receivers to engaged participants in bullying prevention and intervention
.
World Anti-bullying Forum;
2023-10-25 - 2023-10-27.
Helgøy, Guttorm Hermann;
Løkken, Ingrid Midteide
(2022)
Trygge og inkluderende oppvekstmiljøer- muligheter og utfordringer .
Fagdag ;
2022-08-18.
Helgøy, Guttorm Hermann;
Løkken, Ingrid Midteide
(2022)
Kompetanseløftet for spesialpedagogikk og økt inkludering-
Barn og unges rett til et trygt og godt lærings- og oppvekstmiljø.
Fagdag ;
2022-08-19.
Løkken, Ingrid Midteide;
Helgøy, Guttorm Hermann
(2021)
Barnehage- og skolebasert utviklingsarbeid.
Fagsamling;
2021-09-10.
Byrkjedal-Sørby, Liv Jorunn;
Helgøy, Guttorm Hermann
(2019)
Innsatsteam mot mobbing.
Innsatsteam mot mobbing;
2019-11-05.