Jannike Lyngtun
Universitetslektor i pedagogikk

Kontakt
Telefon: 51831513
E-post: jannike.lyngtun@uis.no
Rom: HL K-124
Organisasjonsenhet
Fakultet for utdanningsvitenskap og humaniora
Institutt for barnehagelærerutdanning
Universitetslektor i pedagogikk
Telefon: 51831513
E-post: jannike.lyngtun@uis.no
Rom: HL K-124
Organisasjonsenhet
Fakultet for utdanningsvitenskap og humaniora
Institutt for barnehagelærerutdanning
Lyngtun, Jannike; Jernes, Margrethe
(2024)
Praksisstudiets flerstemmighet: relasjoners betydning i profesjonskvalifiseringen.Nordisk barnehageforskning (NBF).
ISSN 1890-9167.
Volum 21.
Hefte 4.
DOI: 10.23865/nbf.v21.499
Lyngtun, Jannike
(2024)
"Det er jo ikke helt på ekte" - En kritisk diskursanalyse av studenttilværelsen i praksis.
Undervisningskvalitet i Barnehagelærerutdanningen FoU konferanse 2024;
2024-04-26.
Lyngtun, Jannike; Jernes, Margrethe
(2023)
Missed opportunities: student teachers experiences of learning through practicum in kindergartens.
EECERA 2023;
2023-08-30 - 2023-09-02.
Lyngtun, Jannike
(2023)
Hva trer fram som betydningsfullt for studenters profesjonsutvikling i praksis?.
Praktikvejlederkonference 2023;
2023-11-01.