Formidling
Natvik, Miriam Emilie Choi;
Nygard, Arne Olav
(2025)
Lesing i naturfag.
Nasjonal Lesekonferanse ;
2025-04-08.
Natvik, Miriam Emilie Choi
(2024)
Dialogisk undervisning i en sjetteklasse.
Intern presentasjon - Nasjonalt Lesesenter;
2024-05-22.
Choi-Natvik, Miriam Emilie
(2022)
Examples of how teachers respond when students are reading subject area texts in L1 and science in upper elementary school.
ARLE 2022;
2022-06-15.
Choi-Natvik, Miriam Emilie
(2022)
Eksempler på hvordan lærere responderer for å støtte elevenes innsats og utholdenhet når de leser sakprosatekster i fag på mellomtrinnet. En designbasert studie.
Skriv!Les! 2022;
2022-05-10.
Pedersen, Tor Henning Valnes;
Eng, Anne-Lise;
Choi-Natvik, Miriam Emilie
(2019)
Akademisk skrivestøtte – fysisk og digital:
Skrivekurs på podcast (Beste praksis).
VIRAK Konferansen for universitets- og høgskolebibliotek;
2019-06-13 - 2019-06-14.
Kunstnerisk produksjon
Jensen, Ingeborg Marie;
Choi-Natvik, Miriam Emilie;
Eng, Anne-Lise;
Løkkeberg, Stine Eileen Torp;
Halvorsen, Lars Rune;
Valan, Ingunn;
Pedersen, Tor Henning Valnes
(2018)
Podkasten om akademisk skriving.
Jensen, Ingeborg Marie;
Choi-Natvik, Miriam Emilie;
Eng, Anne-Lise;
Løkkeberg, Stine Eileen Torp;
Halvorsen, Lars Rune;
Valan, Ingunn;
Pedersen, Tor Henning Valnes;
Husebø, Dag
(2018)
1. Hjelp, jeg er blitt student!.
Jensen, Ingeborg Marie;
Choi-Natvik, Miriam Emilie;
Eng, Anne-Lise;
Løkkeberg, Stine Eileen Torp;
Halvorsen, Lars Rune;
Valan, Ingunn;
Pedersen, Tor Henning Valnes;
Husebø, Dag
(2018)
2. Akademiske ord og begreper for dummies.
Jensen, Ingeborg Marie;
Choi-Natvik, Miriam Emilie;
Eng, Anne-Lise;
Løkkeberg, Stine Eileen Torp;
Halvorsen, Lars Rune;
Valan, Ingunn;
Pedersen, Tor Henning Valnes
(2018)
3. Hvordan skal jeg rekke alt? Tidsplanlegging er løsningen.
Jensen, Ingeborg Marie;
Choi-Natvik, Miriam Emilie;
Eng, Anne-Lise;
Løkkeberg, Stine Eileen Torp;
Halvorsen, Lars Rune;
Valan, Ingunn;
Pedersen, Tor Henning Valnes
(2018)
4. Derfor skal du ta pauser.
Jensen, Ingeborg Marie;
Choi-Natvik, Miriam Emilie;
Eng, Anne-Lise;
Løkkeberg, Stine Eileen Torp;
Halvorsen, Lars Rune;
Valan, Ingunn;
Pedersen, Tor Henning Valnes
(2018)
5. Slik leser du mer effektivt.
Jensen, Ingeborg Marie;
Choi-Natvik, Miriam Emilie;
Eng, Anne-Lise;
Løkkeberg, Stine Eileen Torp;
Halvorsen, Lars Rune;
Valan, Ingunn;
Pedersen, Tor Henning Valnes;
Røislien, Jo
(2018)
6. Les noe gøy for å lære!.
Jensen, Ingeborg Marie;
Choi-Natvik, Miriam Emilie;
Eng, Anne-Lise;
Løkkeberg, Stine Eileen Torp;
Halvorsen, Lars Rune;
Valan, Ingunn;
Pedersen, Tor Henning Valnes
(2018)
7. Slik blir det lettere å skrive oppgave – skriveprosessen.
Jensen, Ingeborg Marie;
Choi-Natvik, Miriam Emilie;
Eng, Anne-Lise;
Løkkeberg, Stine Eileen Torp;
Halvorsen, Lars Rune;
Valan, Ingunn;
Pedersen, Tor Henning Valnes;
Røislien, Jo;
Nielsen, Ingrid
(2018)
8. Er det lov å skrive “jeg”?.
Jensen, Ingeborg Marie;
Choi-Natvik, Miriam Emilie;
Eng, Anne-Lise;
Løkkeberg, Stine Eileen Torp;
Halvorsen, Lars Rune;
Valan, Ingunn;
Pedersen, Tor Henning Valnes;
Blåsternes, Terje
(2018)
9. Slik unngår du plagiering.
Jensen, Ingeborg Marie;
Choi-Natvik, Miriam Emilie;
Eng, Anne-Lise;
Løkkeberg, Stine Eileen Torp;
Halvorsen, Lars Rune;
Valan, Ingunn;
Pedersen, Tor Henning Valnes;
Røislien, Jo
(2018)
10. Slik får du bedre språk i oppgaven.
Jensen, Ingeborg Marie;
Choi-Natvik, Miriam Emilie;
Eng, Anne-Lise;
Løkkeberg, Stine Eileen Torp;
Halvorsen, Lars Rune;
Valan, Ingunn;
Pedersen, Tor Henning Valnes;
Røislien, Jo
(2018)
11. Fra kaos til struktur – slik bygger du opp en akademisk oppgave.