Læringsmiljøsenteret er nasjonalt senter for læringsmiljø og åtferdsforsking. Her finn du ei oversikt over senterleiinga, alle tilsette og fagområda våre. Trykk på "sideinnhold" for å finna ein einskild tilsett.
Senterleiar: Dag Jostein Nordaker
Avdelingsleiar i Porsgrunn: Solveig Iren Roth
Kontorsjefar:
Ingar Lee (Stavanger)
Lars Halvor Bjelland (Porsgrunn)
Forsking: Ingunn Størksen Utdanning: Ida Risanger Sjursø Samfunnskontakt: Kari Stamland Gusfre Kommunikasjon: Maria Gilje Strand
Senterleiinga
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Avdeling Porsgrunn
Fakultetsadministrasjonen UH
Administrasjon NSLA Avd. Stavanger
Fakultetsadministrasjonen UH
Administrasjon NSLA Avd. Porsgrunn
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Avdeling Porsgrunn
Fakultetsadministrasjonen UH
Administrasjon NSLA Avd. Stavanger
Tilsette med fagområder
Oversikta er ordna alfabetisk etter etternavn. Trykk på portrettbileta for å lese meir om dei tilsette.
Awal Mohammed Larechibara Alhassan
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– læringsmiljø
– mangfold og inkludering
– minoritetsspråklege elevar
– sosial kompetanse
Anne Kristin Hansen Andresen
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Avdeling Porsgrunn
– prosjektleiar for Læringsmiljøprosjektet
– barnehage
André Baraldsnes
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– inkluderandre praksis
– mobbing
Dziuginta Baraldsnes
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– prosjektleiar for Læringsmiljøprosjektet
– inkluderandre praksis
– mobbing
Hege Cecilie Nygaard Barker
Fakultetsadministrasjonen UH
Administrasjon NSLA Avd. Stavanger
– studieadministrasjon
Martyna Bell
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– digital mobbing
– Bry deg-prosjektet
Benjamin Sæstad Beyene
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– motivasjon, meistring og gjennomstrømming i høgare utdanning
– MoveMe-prosjektet
Lars Halvor Bjelland
Fakultetsadministrasjonen UH
Administrasjon NSLA Avd. Porsgrunn
– kontorsjef ved porsgrunnsavdelinga
– budsjett og reiknskap
Dieuwer Ten Braak
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– eksekutive funksjonar og sjølvregulering
– betydninga av sjølvregulering for akademiske og sosial-emosjonelle ferdigheitar
– konteksten sin betydning for sjølvreguleringa
– overgangen frå barnehage til skule
– leikbasert læring
Lars Edvin Bru
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– motivasjon
– psykisk helse
Liv Jorunn Byrkjedal-Sørby (permisjon)
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Simona Carla Silvia Caravita
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– psykisk helse
– motivasjon
Anne-Lene Skog Dahl
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Avdeling Porsgrunn
– barnehage
– omsorg, leik og læring
Ulrich Dettweiler
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– uteskule
– motivasjon
– helsefremmande og innovative leike- og læringsmiljø
Carina Dillner
Fakultetsadministrasjonen UH
Administrasjon NSLA Avd. Stavanger
– generell administrasjon
– bestillingar
– booking
Ellen Elvethon
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Avdeling Porsgrunn
– SFO/AKS
– barnehage
– psykososialt miljø – trygt og godt
– leik og læring
– inkludering - med fokus på born med særskilde sårbarheiter
– sosial og emosjonell kompetanse
– endrings- og utviklingsarbeid
Sigrun Karin Ertesvåg
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– prosjektleiar for Interact-prosjektet
– klasseleiing
– lærar-elev-relasjonar
– mobbing
– skuleutvikling
– skuleleiing
Cecilie Evertsen
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– dei yngste barnas behov
– tilknytningsteori
– relasjonar og samspill
– barn i risiko
– aggresjonsteori (aggresjonsvanskar og begynnande mobbeåtferd)
– læringsmiljø i barnehagen
– sjølvregulering
Hildegunn Fandrem
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– prosjektleiar for Participate- og Life-prosjektet
– mobbing
– digital mobbing
– mangfold og inkludering
– minoritetsspråklige elevar
– læringsmiljø og fag
– livsmeistring
Andreas Østbø Fidjeland
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– overgang fra barnehage til skule
– implementering, organisasjon og leiing
Johannes Nilsson Finne
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– opplæringslovens kapittel 12 i praksis
– aktivitetsplan og aktivitetsplikt
– undersøking, kartleggjing og analyse
– mobbing
– utvikling av åtferd/utfordrande åtferd
– sosial kompetanse
Silje Vignes Flesjå
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– inkludering
– trygt og godt barnehagemiljø
– ledelse i barnehagen
– omsorg, lek og læring
– overganger
– prosjektleder for kompetanseløftet
Torunn Helene Lindstad Fredriksen
Fakultetsadministrasjonen UH
Administrasjon NSLA Avd. Porsgrunn
– nettredaktør
– kommunikasjon
– sosiale medier
– podkast
Radel James Eumague Gacumo
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– mangfold og inkludering
– barnehage
– litteraturpedagogikk
– lese- og skriveferdigheter hos barn
– pedagogisk teknologi for barn
– Sensory Books-prosjektet
Elisabeth Stray Gausel
Fakultetsadministrasjonen UH
Administrasjon NSLA Avd. Stavanger
– WABF-konferansen
– forskingsadministrasjon
Nina Grini
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Avdeling Porsgrunn
– prosjektleiar for Bry deg-prosjektet
– utvikling av inkluderande læringsmiljø
– praktisering av opplæringslovens kapittel 12 i skulen og kommunen
– rettleiing av skular og kommunar
– stress og meistring i skulen
Kari Stamland Gusfre
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Avdeling Porsgrunn
– leiar for samfunnskontakt
– inkluderande praksis i grunnskole og vidaregåande opplæring
– trygt og godt skulemiljø
– mobbing og andre krenkingar
Selina Eckhoff Hamadi
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– skulefråvær
– skulevegring
Charlotte Helen Haaland Hancock
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– fleirkulturelle klasserom
– elevar med innvandrarbakgrunn i vidaregåande skule
Trude Havik
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– skolefråvær
– skolevegring
– klasseromsinteraksjonar
– vennskap
– elevengasjement
Guttorm Hermann Helgøy
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– mobbing
– utvikling av inkluderande læringsmiljø
– innsatsteam mot mobbing
– skulens lovverk for trygt og godt læringsmiljø i praksis
– veiledning av kommunar og skular ved utfordringar i læringsmiljøet
Shan Hu
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– digital mobbing
– Participate-prosjektet
Joachim Kolnes
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Avdeling Porsgrunn
– inkludering av barn med særskilde behov i skular og barnehagar
– tverrproffesjonelt samarbeid mellom PP-tjenesta og andre eksterne hjelpetjenester, skular og barnehagar
– utvikling av PP-tjenesta som organisasjon
– PP-rådgjevarens rolle som inkluderingsagent i skular og barnehagar
Ann Kristin Kolstø-Johansen
Fakultetsadministrasjonen UH
Administrasjon NSLA Avd. Stavanger
– forskingsadministrasjon
– forskingskoordinator
– datainnsamling
– elektroniske spørreskjema
– personvern
– NSD
– TSD
Natalia Kucirkova
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– prosjektleiar for Sensory books
– barnehage
– lese- og skriveferdigheiter hos barn
– barns anvending av teknologi (e-bøker og appar)
– evidensbasert bruk av EdTech
Eli Marie Hoftun Kvæstad
Fakultetsadministrasjonen UH
Administrasjon IGIS
– praksis- og eksamenskoordinator
Gabriele Lauterbach
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– uteskule
– helseframmande og innovative leike- og læringsmiljø
Ingar Lee
Fakultetsadministrasjonen UH
Administrasjon NSLA Avd. Stavanger
– kontorsjef for stavangeravdelinga
Ragnhild Lenes
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– sjølvregulering
– samanhengen mellom borns sjølvregulering i barnehagen og akademiske resultat i skulen
– omsorg, leik og læring
Maren Stahl Lerang
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– læringsstøtte
– implementering, organisasjon og leiing
– klasseromsobservasjon
– CLASS-S
Kaja Lillelien
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– lærarars profesjonelle "well being"
Guro Lien
– SFO/AKS, barnehage og skule
– overgangar i barnehage, SFO og skule
– rettleiing i barnehage og skule
– læringsmiljø i barnehage, SFO og skule
Svanaug Lunde
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– SFO/AKS
– barnehage
– relasjonskompetanse
– sosial kompetanse
– samanheng mellom barnehage og skule
Unni Lunde
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Avdeling Porsgrunn
Ingrid Veronika Midteide Løkken
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Avdeling Porsgrunn
– relasjonar
– sosial og emosjonell utvikling
– leiing i barnehagen
– rettleiing i barnehagen
Marianne Torve Martinsen
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Avdeling Porsgrunn
– prosjektleiar for Læringsmiljøprosjektet
– trygt og godt barnehagemiljø (barnehagelovens kap. VIII)
– leik i barnehagen
– fysisk leikemiljø og organisering av barn
– rom og tid i barnehagen
– læringsmiljøprosjektet i barnehage
Ida Holth Mathiesen
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– karriererettleiing
– rådgjeving i skulen
– unges utdannings- og yrkesvalg
– utradisjonelle utdannings- og yrkesvalg
Ina Midttveit (permisjon)
Fakultetsadministrasjonen UH
Administrasjon NSLA Avd. Stavanger
– presseansvarleg
– forskingsformidling
– formidling frå prosjekt
– sosiale media
Anna Lange Moi
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– oppføljing etter mobbing
Luisa Morello
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– digital mobbing og etnisitet
– Participate-prosjektet
Thomas Moser
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Avdeling Porsgrunn
– læringsmiljøet i barnehagen
– barnehagen sitt fysiske miljø
– kvalitet i barnehagen
– profesjon og profesjonsutvekling
– trygge og inkluderande barnehagar
– mobbing, læring og utvikling i barnehagen
Gunita Gurveer Kaur Mudhar
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– kvaliteten på lærar-elev-interaksjonar
– ungdomar med særskilde opplæringsbehov
– Interact-prosjektet
Øyvind Munthe
Fakultetsadministrasjonen UH
Administrasjon NSLA Avd. Stavanger
– forskingsadministrasjon
– INTERACT-prosjektet
Solfrid Helen Naustvik
Fakultetsadministrasjonen UH
Administrasjon NSLA Avd. Stavanger
– eksterne oppdrag
– anbud
Tone Rove Nilsen
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Avdeling Porsgrunn
– barnehage
– fysisk leike- og læringsmiljø
– overgang frå barnehage til skule
– SFO
Dag Jostein Nordaker - senterleiar
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– senterleiar for Læringsmiljøsenteret
Erik Nordgreen
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Avdeling Porsgrunn
– inkluderande praksis
– mobbing
Mads Olsen
Fakultetsadministrasjonen UH
Administrasjon NSLA Avd. Stavanger
– forskingsadministrasjon
– SELMA-prosjektet
Ebru Ozbek
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– digital mobbing
– Participate-prosjektet
Ella Bjerga Pettersen
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– videoobservasjon av lærarar
– Vite-prosjektet
Henning Plischewski
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Avdeling Porsgrunn
– inkluderande praksis
– mobbing
– masterrettleiing
– statistikk
Frank Rafaelsen
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Avdeling Porsgrunn
– implementering
– organisasjon og leiing
– observasjon i klasserommet
Narges Ranginkaman
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– kartleggjingsverktøy - sosial og emosjonell utvekling
– Selma-prosjektet
Pål Roland
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– innovasjon
– leiing i skule og barnehage
– mobbing
Solveig Iren Roth
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Avdeling Porsgrunn
– avdelingsleiar for porsgrunnsavdelinga
– mangfold
– sosiale relasjonar
– inkluderande praksis
– læringsmiljø
– skule-hjem-samarbeid
Inge Schreuder-Lindløv – permisjon
Fakultetsadministrasjonen UH
Administrasjon NSLA Avd. Stavanger
– film
Ida Risanger Sjursø
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– utdanningsleiar
– mobbing
– digital mobbing
– inkluderande praksis
Ingrid Skage
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– innovasjon
– fysisk aktiv læring
– helsefremmande og innovative leike- og læringsmiljø
Marte Weberg Skipnes
Fakultetsadministrasjonen UH
Administrasjon NSLA Avd. Stavanger
– kommunikasjon
– sosiale media
Tor Mauritz Smedsrud
– natur og leik i barnehagen
– Selma-prosjektet
Ksenia Solheim
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– lærar-elev-interaksjonar
– implementering, organisasjon og leiing
Jørn Harald Heinrich Steen
Fakultetsadministrasjonen UH
Administrasjon NSLA Avd. Porsgrunn
– foto
– video
Maria Gilje Strand
Fakultetsadministrasjonen UH
Administrasjon NSLA Avd. Stavanger
– koordinator for kommunikasjonsarbeidet
– presseansvarleg
– forskingsformidling
– podkast
– medietrening
– kommunikasjon
Janne Støen
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Avdeling Porsgrunn
– prosjektleiar for Læringsmiljøprosjektet
– mobbing
– inkluderande praksis
– skuleleiing
– heilhetleg atferdsforståing
Ingunn Størksen
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– forskingsleiar
– prosjektleiar for Selma-prosjektet
– tidleg faglig og sosial utvikling
– livsmeistring
– sjølvregulering
– leikbasert læring
– barnehagekvalitet
– konsekvensar av samlivsbrudd
Janken Camilla Sæbø
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– trygt og godt barnehagemiljø
– inkludering
– ledelse i barnehagen
– omsorg, lek og læring
– overganger
– prosjektleder for kompetanseløftet
Randi Myklebust Sølvik
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Avdeling Porsgrunn
– lærar-elev-relasjonar
– læringsmiljø og fag
– implementering, organisasjon og leiing
Linne Cristin Tangen
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Avdeling Porsgrunn
– utfordrande åtferd
– tilknytning og traume
– rettleiing av skule, barnehage og PPT på kommunalt og fylkeskommunalt nivå om inkluderande læringsmiljø
– inkludering av barn med særskilde sårbarheiter
– leiing
Kjersti Balle Tharaldsen
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– prosjektleiar for MoveMe-prosjektet
– psykisk helse i skulen / oppføljing etter mobbing
– sosial-emosjonell kompetanse / livsmeistring
– motivasjon for læring
– stress og meistring i skulen
Anna Gausland Tjelta
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– klasseromsinteraksjonar i videregåande skule
– Interact-prosjektet
May Liss Olsen Tobiassen
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Avdeling Porsgrunn
– barnehage
– omsorg, leik og læring
Maren Stabel Tvedt
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– motivasjon for skulearbeid
– lærar-elev relasjon i vidaregåande skule
– risiko for fråfall i vidaregåande opplæring
– mestring
– psykisk helse
Grete Sørensen Vaaland
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– prosjektleiar for Interact-prosjektet
– klasseleiing
– autoritetsproblem
– klasseromsobservasjon
– implementering, organisasjon og leiing
Elin Nesvoll Vangsnes
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Avdeling Porsgrunn
– psykisk helse i skulen
– livsmeistring
Lene Vestad
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– utvikling av sosiale og emosjonelle kompetansar i ungdomsalder
– motivasjon for læring
– stress og meistring i skulen
– psykisk helse i skulen
Hanne Mette Kristiansen Vindvik
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Avdeling Porsgrunn
– trygt og godt barnehagemiljø
– inkludering
– leiing i barnehagen
– omsorg, lek og læring
– overgangar
– forebyggning (folkehelse)
Janne Marit Vistnes
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– folkehelse og livsmestring
– LIFE-prosjektet
Nora Østby
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Avdeling Porsgrunn
– motivasjon og mestring
– psykisk helse
Klara Øverland
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– barn og unges utvikling
– emosjonelle vansker / psykisk helse i barnehage og skule
– traumer / oppføljging etter mobbing og andre psykiske utfordringar
– tilknytning
– samlivsbrudd og ansattes oppfølging
– åtferdsvanskar, aggresjon, rus, ADHD og meistring
– ungdomskultur
– russetid